نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی :

باید موانع و قوانین دست و پا گیر را از جلوی پای سرمایه گزاران برداریم/ به فرموده مقام معظم رهبری باید مشوق هایی ایجاد کنیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30532|15:25 - 1399/12/30
نسخه چاپی
باید موانع و قوانین دست و پا گیر را از جلوی پای سرمایه گزاران برداریم/ به فرموده مقام معظم رهبری باید مشوق هایی ایجاد کنیم
نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در خصوص شعار سال گفت: باید موانع و قوانین دست و پا گیر را از جلوی پای سرمایه گزاران برداریم.

،دکتر علی رضایی نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو در خصوص شعار سال و نامگذاری آن  به سال  <<تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها>> اظهار داشت: نامگذاری سال جدید به نام تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نشانه تیز بینی و هوشیاری معظم له است به این معنی است که باید هم حمایت از تولید صورت گیرد و هم تسهیلات پرداخت شود و هم موانع پیش روی تولید برداشته شود.

 

وی افزود: مسلماً وقتی عرضه و تولید زیاد باشد جوابگوی تقاضای مردم هم هست منتها وقتی ما مشکل تولید داشته باشیم بخشی از آن ناکارآمدی وضعیت تنظیم بازار هست ولی بخش اصلی این است که جنس به اندازه کافی نیست که در بحث مرغ هم همین مشکل را داشتیم.

 

نماینده مردم هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  وظیفه اصلی مجلس قانون گذاری و نظارت است و مجلس می تواند با ریل گذاری مناسب و تصویب قوانین می تواند کاری بکند که تسهیل بکند و کار را برای سرمایه گذار راحت بکند.

 

رضایی در ادامه اظهار داشت: وقتی سرمایه گذاری قدم جلو گذاشت باید موانع را از جلوی پای او برداریم در واقع ایراد بنی اسراییلی نگیریم و به فرموده مقام معظم رهبری باید مشوق هایی ایجاد کنیم هم تولید کننده با خیال راحت کار خودش را انجام دهد و هم ما دولت را مجاب کنیم که در بحث پرداخت تسهیلات اقداماتی انجام دهد.

 

وی افزود: مانع زدایی به این معنی است که برخی از ادارات و مدیران سختگیری می کنند و برخی قوانین دست و پا گیر هست و مجلس باید بیاید و این قوانین را اصلاح کند که وقتی در کشوری تولید خوب باشد فراوانی نعمت ایجاد می شود و قیمت ها هم تنظیم میشوذ.