بخشدار هرسین :

دعوت از افراد توانمند به منظور ثبت نام و شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30524|14:45 - 1399/12/19
نسخه چاپی
دعوت از افراد توانمند به منظور ثبت نام و شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی
بخشدار مرکزی در جلسه ای با حضور دهیاران این بخش عنوان کرد: افراد توانمند به منظور ثبت نام و شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی اقدام کنند.

به گزارش دیوانگاه ،طی جلسه ای به ریاست بخشدار مرکزی هرسین و دهیاران راهکارهای مشارکت روستائیان به منظور حضور حداکثری در انتخابات مورد بررسی قرار گرفت

 

ولی دارائی نیا بخشدار مرکزی هرسین در این‌ جلسه انتخابات را مظهر و نمود واقعی مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت : تجربه ثابت کرده است محور اصلی انتخابات در جمهوری اسلامی مردم هستند و مردم نیز با حضور حماسی خود توطئه های دشمنان را ناکام ساخته اند.

 

وی در این جلسه ضمن دعوت از افراد توانمند به منظور ثبت نام و شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی طی سخنانی بیان داشت : کاندید شدن افراد آگاه ، با تجربه ، مومن و مورد وثوق زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم خواهد ساخت.

 

به گفته دارائی نیا مردم به اهمیت انتخابات و انتخاب افراد توانمند کاملاً واقف اند و از این رو شرکت افراد نخبه و دارای توانمندی های خاص اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در انتخابات سبب تشویق مردم به منظور حضوری حماسه آفرین در این تکلیف بزرگ میشود.

 

دارائی نیا تصریح کرد : اهالی بخش مرکزی هرسین همچون سنوات گذشته حضوری باشکوه در انتخابات پیش رو خواهند داشت.