مراکز مثبت زندگی #بهزیستی_هرسین همزمان با سراسر کشور در شهرستان هرسین افتتاح شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30523|15:40 - 1399/12/18
نسخه چاپی
مراکز مثبت زندگی #بهزیستی_هرسین همزمان با سراسر کشور در شهرستان هرسین افتتاح شدند
در راستای ارج نهادن به جامعه هدف سازمان بهزیستی و عملیاتی نمودن دولت الکترونیک همزمان با سرسر کشور مراکز مثبت زندگی در شهرستان هرسین توسط فرماندار افتتاح گردید.

به گزارش دیوانگاه ،در راستای ارج نهادن به جامعه هدف سازمان  بهزیستی و عملیاتی نمودن دولت الکترونیک همزمان با سرسر کشور مراکز مثبت زندگی در شهرستان هرسین توسط فرماندار افتتاح گردید.

 

سعید حیدری سرپرست اداره #بهزیستی_هرسبن در این آیین افتتاح گفت: مراکز مثبت زندگی در سه منطقه شهرستان هرسین با اشتغالزایی ۱۲ نفر از جوانان تحصیل کرده راه‌اندازی شده‌اند.

 

#بهزیستی_هرسین با بیش از ۱۸۰۰ خانواده تحت پوشش خدمات متنوعی را به جامعه هدف ومددجویان خود ارائه می دهد که از این پس بخش عمده‌ای از این خدمات توسط مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی و بصورت تخصصی ارائه خواهد شد.

 

کنجوریان فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان بهزیستی، ایجاد و راه‌اندازی این مراکز را خدمتی نوین در راستای توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیر حضوری به جامعه هدف و آحاد جامعه ذکر کرد و نیاز به گسترس این خدمات در جامعه را لازم و ضروری دانست.

 

وی افزود: اهم اهداف ایجاد و تاسیس این مراکز،  تحول در ایجاد خدمات، یکپارچه سازی خدمات،  اجرای مشارکت مردم در ارائه خدمات،  دسترسی پذیری، نزدیکی به گروه هدف، افزایش خدمت در ارائه خدمات،  سلامت اجتماعی، ارتقاء زندگی آحاد جامعه، ارائه خدمات قابل رصد و نظارت مردم،  افزایش ضریب نفوذ خدمات اجتماعی و توسعه مراکز غیردولتی،  دولت الکترونیک، استعلام الکترونیک، ارائه خدمات بصورت الکترونیک،  خانواده محوری، ارائه خدمات در بستر خانواده،  تسریع در خدمات، حذف کاغذ و بوروکراسی‌های زائد می باشد