رئیس آبفای هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

قطعی های مکرر آب ناشی از عملیات شستشوی خطوط انتقال در برخی مناطق است/ شستشوی 12کیلومتر از خطوط انتقال تا به امروز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30490|12:13 - 1399/11/05
نسخه چاپی
قطعی های مکرر آب ناشی از عملیات شستشوی خطوط انتقال در برخی مناطق است/ شستشوی 12کیلومتر از خطوط انتقال تا به امروز
رئیس اداره آبفای هرسین گفت: شهروندان محترم توجه داشته باشند قطعی های مکرر در منطقه کمربندی جنوبی ناشی از شستشوی خطوط می باشد.

مهندس حمیدرضا یاوری رئیس اداره آبفای هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص پیام های مکرر مردمی و گله مندی از قطعی های مکرر در برخی از مناطق سطح شهر و پیگیری این موضوع اظهار داشت: شهروندان محترم توجه داشته باشند قطعی های مکرر در منطقه کمربندی جنوبی ناشی  از شستشوی خطوط می باشد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه سیستم انتقال آب در محلات هرسین به صورت شاخه ای می باشد و لذا برای شستشوی خطوط لازم است محله به محله این عملیات صورت گیرد و بعضاً این موضوع باعث می شود که در برخی از مناطق هم قطعی هایی هم داشته باشیم.

 

رئیس اداره آبفای هرسین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته به دلیل نداشتن سیستم تصفیه خانه آب کدر وارد لوله ها شده و این موضوع باعث ایجاد رسوب در برخی از قسمت ها شده است و لذا جهت جلوگیری از کدورت آب ناشی از رسوب های موجود لازم است که سیستم لوله کشی شستشو داده شود.

 

یاوری در ادامه اظهار داشت: کل سیستم لوله کشی و انتقال آب در هرسین حدود 97کیلومتر می باشد که از این میزان تا این لحظه حدود 12کیلومتر آن شستشو داده شده است.