تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30489|09:09 - 1399/11/05
نسخه چاپی
تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه در هرسین
با حضور با حضور امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی هرسین و رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور با حضور امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی هرسین و  رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت:  سازمان دانش آموزی ظرفیتی است که دانش آموزان میتوانند با استفاده از آن مهارت های خود را توسعه بخشند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم ضمن تشکر از دانش آموزان و والدینی که از ظرفیت های هیئات مذهبی، مساجد، سازمان دانش آموزی و دیگر کانون های مذهبی، فرهنگی و علمی استفاده می کنند افزود: در شرایط حال حاضر که تأکید بسیاری بر کاهش رفت و آمد ها میشود، نباید مباحث مذهبی و فرهنگی به دست فراموشی سپرده شوند. فضای مجازی به ویژه پیام رسان شاد بستر مناسبی برای تعامل و ارتباط با کانون ها و محافل مذهبی و فرهنگی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، زمینه کاهش ابتلاء به بیماری کرونا را کاهش دهیم تا به امید خدا و یاری شما عزیزان به زودی بتوانیم با نگرانی کمتری در مراسمات حضور پیدا کنیم.