امام جمعه هرسین

دستاورد انقلاب اسلامی تربیت شخصیت هایی همچون سردار سلیمانی است/ شهید سلیمانی انقلابی حرف می زدند و انقلابی عمل می کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30436|15:00 - 1399/10/14
نسخه چاپی
دستاورد انقلاب اسلامی تربیت شخصیت هایی همچون سردار سلیمانی است/ شهید سلیمانی انقلابی حرف می زدند و انقلابی عمل می کردند
امام جمعه هرسین گفت: در این دوره که عصر تکنولوژی ، شهوت و فساد و دین گریزی است انقلاب اسلامی توانسته است چنین شخصیت هایی تربیت کند که با رفتنشان و خونشان انقلابی به پا شود و نهضتی آغاز شود.

خحت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: یک سال از شهادت سردار دلها می گذرد و جمعه تلخی بود که مردم ما دغدار شهادت مجاهدی بی نطیر بودند، شخصیتی که همه منطقه و جهان اسلام و آزادگان جهان مدیون او هستند.

 

وی افزود:  محبوبیت سردار سلیمانی مختص به انقلابی ها و مومنین نبود بلکه همه و همه عاشق این شخصیت گرانقدر بودند، تشیع جنازه این شخصیت نشان داد که چقدر محبوب دلها شده بود.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: یکی از درسهایی که خانواده ها باید از این شخصیت یاد بگیرند این است که فرزندان خود را طوری تربیت کنند که مثل قاسم سلیمانی برای عالم موثر باشد.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: در این دوره که عصر تکنولوژی ، شهوت و فساد و دین گریزی است انقلاب اسلامی توانسته است چنین شخصیت هایی تربیت کند که با رفتنشان و خونشان انقلابی به پا شود و نهضتی آغاز شود.

 

وی افزود: شهید سلیمانی در دوران حیاتشان انقلابی حرف می زدند و انقلابی عمل می کردند و با شهادتشان وحدت و قدرت نظام اسلامی را به رخ استکبار کشیدند، و این شهید و یارانشان خوب وقتی به یاری اسلام بلند شدند و رسوا کردند مدعیان آزادی در دنیا را،

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی مقابل استکبار ایستاد و آنها را خوار کرد و از بین برد و کاری کرد که نتوانند  در این منظقه باقی بمانند ، به این خاطر آنها کینه ای از این شخصیت بزرگوار به دل گرفتند و در شب جمعه ای با او اینگونه برخورد کردند.

 

حجت الاسلام اجرایی در پایان اظهار داشت: باید درس بگیریم از سیره شهید سلیمانی ولایتمداری، دوری از افراط و تفریط آن بزرگوار که محبوب همه گروه ها بود ، راهبرد شهید سلیمانی همان راهبرد مقام معظم رهبری است و همین روش را دنبال می کرد که باید سیاسیون ما از این شهید درس بگیرند.