حماسه نهم دیماه درتثبیت انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه دشمنان موثر بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30424|18:32 - 1399/10/08
نسخه چاپی
حماسه نهم دیماه درتثبیت انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه دشمنان موثر بود
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در آستانه سالگرد حماسه نهم دیماه 88گفت: نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت" بود و این روز در واقع در تثبیت انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه و نیرنگ دشمنان نظام ما موثر بود.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با دیوانگاهو در آستانه سالروز حماسه نهم دی ماه 1388اظهار داشت: نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت" بود و این روز در واقع در تثبیت انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه و نیرنگ دشمنان نظام ما موثر بود.

 

وی افزود:  این روز بزرگ عامل شکست فتنه‌ای شد که هدفش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ولی مردم به تبعیت از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد :رفتار نسنجیده فتنه‌گران در روز عاشورا خون مردم ایران اسلامی را به جوش آورد و سبب شد تا مردم به خیابان‌ها بیایند و بساط فتنه را برای همیشه برچینند و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که من دست خدا را لمس و روح سیدالشهدا(ع) را احساس کردم.

 

محمدی در پایان اظهار داشت : طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب طراحی این فتنه توسط دشمن 10 سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد