فرماندار هرسین در بیانیه ای عنوان کرد:

حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30420|01:49 - 1399/10/07
نسخه چاپی
حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب بود
فرماندار هرسین در آستانه نهم دی گفت: حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب بود

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، عبادالله کنجوریان در بیانیه ای در آستانه نهم دی عنوان کرد....

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ الْعِزَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا

 

کسانی که کافران را غیر از مؤمنان به عنوان سرپرست می­گیرند، آیا عزت و قدرت را نزد آن­ها می­جویند؟ پس به راستی عزت و قدرت همه از آن خداست. (سوره نساء، آیه 139)

 

حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی سالجاری را در حالی گرامی میداریم که مصادف شده است با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته علمی کشور دکتر فخری زاده و شکست هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه همیشه مقتدر ، نامگذاری این ایام بنام دهه میثاق امت با ولایت نشان از اهمیت آن و ضرورت التزام عملی و تبعیت محض از ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در همه عرصه ها مخصوصاً در مورد مصالح خاص کشور محسوب میشود.

 

ملت خداجو و بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ با حضوری آگاهانه و برخاسته از بصیرت ژرف عاشورایی ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی ‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاویدان در تاریخ سترگ این مرز و بوم آفریدند و اجازه ندادند دشمنان سودای براندازی را در ذهن بپرورانند.

 

 حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب حول محور ولایت فقیه و برهم زدن معادلات استکبار ، ایادی منطقه ای آنان و صهیونیسم جهانی بود ، این حضورهای حماسی در روز تشییع پیکر سردار رشید دل ها باری دیگر نمودی حقیقی ، عملی و دشمن شکن پیدا کرد و ملت ثابت کردند عاشورایی وار در کنار ولایت خواهند ماند.

 

بیعت جاویدان و ناگسستنی ملت سرافراز ایران با مولا و سرور خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز انشاالله تا زمان رسیدن پرچم انقلاب بدست فرج امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

 

عبادالله کنجوریان

فرماندار شهرستان هرسین