دیدار با 5خانواده معلول در هرسین/ اهداء 5میلچر به معلولین نیازمند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30411|11:38 - 1399/10/03
نسخه چاپی
دیدار با 5خانواده معلول در هرسین/ اهداء 5میلچر به معلولین نیازمند
با حضور امام جمعه هرسین و سرپرست اداره بهزیستی شهرستان از ۵ خانوار دارای معلولیت جسمی حرکتی نیازمند ویلچر دیدار صورت گرفت.

با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین و سعید حیدری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان  از ۵ خانوار دارای معلولیت جسمی حرکتی نیازمند ویلچر دیدار صورت گرفت

 

حیدریدر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: طی تعامل اداره بهزیستی شهرستان هرسین با دفتر امام جمعه محترم شهرستان از منزل و وضعیت زندگی ۵ خانوار دارای معلولیت جسمی حرکتی بازدید صورت گرفت.

 

وی افزود: در این بازدیدها  ضمن تقدیم ۵ دستگاه ویلچر به این عزیزان به هر یک از این خانوار ها مبلغ ۲ میلیون ریال (مجموعا ۱۰ میلیون ریال) از سوی امام جمعه محترم شهرستان اهدا شد.

 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان  خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای امروز و استقبال امام جمعه محترم نسبت به این امر خداپسندانه که مانند مددکار وضعیت مددجویان از نزدیک مورد مشاهده قرار میگرفت؛ مقرر گردید ضمن تداوم داشتن این بازدیدها به صورت دوره ای وضعیت زندگی سایر مددجویان نیز مورد بازدید و نیازها و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفته و نیازهای اساسی و اولویت دار این عزیزان با تعامل هر دو نهاد و نیز استفاده از سایر نهادهای جهادی دیگر رفع نیاز گردد.