لزوم آسیب شناسی ناشی از کرونا و تبیین موضوعات معنوی در بین خانواده و دانش آموزان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30403|13:22 - 1399/09/28
نسخه چاپی
لزوم آسیب شناسی ناشی از کرونا و تبیین موضوعات معنوی در بین خانواده و دانش آموزان
شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه ، فرماندار و تعدادی از مسئولین ادارات با محوریت ارتقاء معنویت در خانواده در ایام کرونا تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه ، فرماندار و تعدادی از مسئولین ادارات و با محوریت ارتقاء معنویت در خانواده در ایام بیماری کرونا تشکیل جلسه داد

 

در این جلسه حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه هرسین از عدم حضور تعدادی از مسئولین تاثیر گذار در این جلسه انتقاد کرد و بیان داشت : در جلسات شورای فرهنگ عمومی تصمیمات تاثیر گذار و مهمی مصوب میشود ، حضور همه مدعوین و استفاده از نظرات آنان در این جلسات پشتوانه اجرایی مصوبات محسوب میشود.

 

حجت الاسلام دکتر اجرایی همچنین بر آسیب شناسی ناشی از کرونا و تبیین موضوعات معنوی در بین خانواده و دانش آموزان با بهره مندی از برنامه شاد تاکید کرد.

 

از دیگر موضوعاتی که مورد توجه جدی امام جمعه هرسین قرار گرفت مدیریت فضای مجازی توسط والدین دانش آموزان بود.

 

دکتر اجرایی در بخش دیگری از سخنانش از والدین دانش آموزان خواست به منظور استفاده حداکثری از اوقات فراغت مدیریت اجرای معنویت در خانواده را فرزندانشان بسپارند.

 

محمد حسین اجرایی تصریح کرد : برنامه شاد ظرفیتی مهم در راستای ایجاد رقابت تحصیلی و اجرای برنامه های معنوی در بین دانش آموزان محسوب میشود.

 

در ابتدای این جلسه عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین از‌ مردم خواست با پرهیز از دور همی ها و مهمانی های شبانه مخصوصا در شب یلدا به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند

 

به گفته فرماندار شهرستان هرسین به دلیل عدم رعایت فاصله اجتماعی در دور همی های شبانه و خانوادگی امکان برگشت این شهرستان به وضعیت قرمز وجود دارد.

 

کنجوریان تصریح کرد : به لطف خدای بزرگ ، همکاری مردم و تلاش مسئولان ، شهرستان هرسین از لحاظ شیوع و ابتلا به کرونا در وضعیت خوبی قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم و اصناف این وضعیت تغییرات مثبتی داشته باشد.

 

️کنجوریان با اشاره به ادامه منع تردد های شبانه در این شهرستان تصریح کرد : منع تردد های شبانه همچنان در شهرستان هرسین اجرا میشود و در همین راستا تعداد ۷۴۶ فقره جریمه ۱ میلیونی ، ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف صادر شده است.

 

فرماندار هرسین افزود : ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به شهرستان هرسین همچنان با جدیت توسط نیروی انتظامی و راهور اجرا میشود.

 

کنجوریان افزود : از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان هرسین حدود ۹۰۰ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است و در همین راستا ۶۰ مورد اخطاریه کتبی بعلت نقض پروتکلهای بهداشتی برای اصناف صادر شده است

 

وی تصریح کرد : ۱۸ واحد صنفی بعلت عدم توجه به تذکرات و هشدارهای تیم نظارت و پایش به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

 

عبادالله کنجوریان اظهار داشت : جمعاً ۱۳۹ نفر در قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین فعالیت دارند و از این تعداد ۸۵ نفر از کارکنان سپاه و بسیج ، ۲۷ نفر از کارشناسان شبکه بهداشت ، ۵ نفر پزشک ، ۵ نفر پرستار و ۱۷ نفر از هلال احمر حضور دارند.

 

فرماندار هرسین همچنین بیان داشت : ما برای خدمت به مردم آمده ایم ، نباید بگذاریم بواسطه کرونا یا عدم حضور تعدادی از کارکنان ادارات در محل کار مشکلات مردم حل نشده باقی بماند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد