بازدید فرماندار شهرستان هرسین از قرارگاه شهید سلیمانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30354|20:44 - 1399/09/07
نسخه چاپی
 بازدید فرماندار شهرستان هرسین از قرارگاه شهید سلیمانی
فرماندار هرسین : طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا با نام مقدس و مبارک شهید سلیمانی مزین شده است و انشاالله با همکاری مردم اپیدمی کرونا را کنترل خواهیم کرد / مردم از دور همی های شبانه اجتناب کنند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، امروز جمعه هفتم آذرماه عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین با حضور در قرارگاه شهید سلیمانی این شهرستان ضمن بازدید از قرارگاه مذکور از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده توسط اعضای فعال این قرارگاه قرار گرفت.

 

کنجوریان در جریان این بازدید و در گفتگو با مسئولان کمیته های چهارگانه ی طرح شهید سلیمانی ضمن تقدیر از خدمات آنان بر بسیج امکانات شهرستان در راستای همکاری با این قرارگاه و اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا تاکید کرد.

 

کنجوریان همچنین از مسئولان کمیته های چهارگانه ی مراجعه ، پیگیری ، نظارت ،حمایت و قرنطینه خانگی خواست در هر ساعت از شبانه روز و در صورت نیاز و یا بروز هر مشکلی موضوع را با وی در میان بگذارند.

 

فرماندار و رئیس قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین در ادامه اظهار داشت : از مردم بزرگوار و عزیز شهرستان هرسین انتظار داریم با اعضای تیم های مراجعه کننده به درب منازلشان نهایت همکاری را داشته باشند و به موارد مطرح شده توسط آنان توجه نمایند و در صورت لزوم و ابتلا به کرونا ارتباط خود را با تیم های مراجعه کننده و پایگاه های سلامت محل زندگی خود حفظ کنند.

 

کنجوریان افزود : مهمترین رکن در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی مشارکت همه جانبه مردم است و این موضوع میتواند در مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا بسیار موثر واقع شود.

 

کنجوریان تصریح کرد : دور همی های شبانه مهمترین عامل ابتلای گروهی یا کلیه ی اعضای یک خانواده به کروناست و عدم اجرای این امر در مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا که از اهداف مهم طرح شهید سلیمانی است بسیار موثر خواهد بود.