امام جمعه هرسین :

نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله گرفت/ باید فرهنگ بسیجی به مدیران ما برگردد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30343|19:28 - 1399/09/01
نسخه چاپی
نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله گرفت/ باید فرهنگ بسیجی به مدیران ما برگردد
صبح امروز فرمانده سپاه و جمعی از پرسنل ناحیه هرسین به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه دیدار کردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز سرهنگ محمدی فرمانده سپاه و حجت الاسلام امامی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین جمعی از پرسنل به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه دیدار کردند

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از خدمات صورت گرفته در شهرستان هرسین در سخنانی اظهار داشت: یک ماه دیگر سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و یکی از مصداق های ما در انتقام شهادت سردار سلیمانی این است که منطقه برای آمریکا ناامن شده است و به عنوان یک تروریست در منطقه دیده می شوند.

 

وی افزود:  الان حدود سه هفته است از انتخابات آمریکا می گذرد ولی فتنه 88که میخواستند در ایران عمق پیدا کند در کشور خودشان دارد اتفاق می افتد و رئیس جمهور فعلی آمریکا نمی خواهد کوتاه بیاید هر چند که انها خیلی رعایت می کنند نسبت به فتنه گران 88 در ایران و این عبرتی است برای کشور ما

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد:  امروز آمریکایی که خود مدعی علم پزشکی است خودش در بحث کرونا در گل مانده است و بیشترین مبتلایان و فوتی ها را در دنیا دارد.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: ما نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله بگیریم که ایمان، عمل صالح، خودسازی، ایثار، محب و اعتقاد به حکومت اسلامی از شاخصه های آنها بود امروز مدیران ما باید در مسیر انقلابی گری حرکت کنند.

 

وی افزود:  وزیر ما به جای اینکه بیاید و اشتغال ایجاد کند برای جوان ما، خودش عضو هیئت مدیره 90شرکت تجاری است اینچنین مسئولی به در این مملکت نمی خورد و باید فرهنگ بسیجی به مدیران ما برگردد.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد:  طرح شهید سلیمانی خوشحال کننده و گره گشاست ما مشکلات زیادی داریم که اگر این طرح بتواند خوب اجرا شود میتواند تسکینی باشد بر درد های جامعه.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهید شپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای بسیجی شهرستان اظهار داشت: این دیدار در راستای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی صورت گرفته است و برنامه های هفته بسیج با توجه به وضعیت کرونا اغلب به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد .

 

وی افزود طرح شهید سلیمانی در هرسین با همکاری شبکه بهداشت و درمان و مشارکت خانواده ها و پایگاه و حوزه های بسیج اجرا میشود.