فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

توزیع 3000بطری مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم/فعالیت300بسیجی در طرح ملی مقابله با کرونا

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 30019|18:19 - 1399/01/17
نسخه چاپی
توزیع 3000بطری مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم/فعالیت300بسیجی در طرح ملی مقابله با کرونا
فرمانده سپاه ناحیه هرسین از توزیع 3000بطری مواد گندزدایی و ضدعفونی در مناطق محروم شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه و شهرستان هرسین بسیج هم وارد میدان شد و در عرصه های مختلف از جمله گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی ظرفیت نیروی انسانی خود را پای کارآورد  و دوشادوش کادر درمان در امر مقابله با این ویروس منحوس اقدامات قابل توجهی را انجام داد .


وی افزود: در بحث مقابله ای و در قالب طرح هر پایگاه یک محله همه محلات شهرستان هرسین با تلاش منسجم و مستمر نیروهای بسیجی در حوزه ها و پایگاه ها مورد گندزدایی و ضدعفونی قرار گرفت که در این راستا در مجموع 300نفر در بحث گند زدایی و همچنین بسیج جامعه پزشکی فعالیت داشته اند.

 

فرمانده قرارگاه زیستی هرسین خاطرنشان کرد: در این راستا نیز حدود 3000بطری محلول ضد عفونی سطوح با به همت شبکه بهداشت بسیج مهندسین صنعت، بسیج سازندگی و اجتماعی سپاه ناحیه از طریق حوزه ها و پایگاه های شهری و روستایی بین مناطق محروم توزیع شده است.

 

سرهنگ محمدی در ادامه اظهار داشت: در بحث محرومیت زدایی هم اقدامات قابل توجهی به همت  بسیج سازندگی صورت گرفته است که از آنجمله می توان به توزیع 300بسته موادغذایی در بین اقشار آسیب دیده در هرسین اشاره کرد.