مهندس فرشاد چراغی در گفتگو با دیوانگاه:

توزیع 23تن شکر تنظیم بازار در شهرستان هرسین

سرویس: اقتصادیکد خبر: 29993|08:44 - 1398/12/22
نسخه چاپی
توزیع 23تن شکر تنظیم بازار در شهرستان هرسین
رئیس اداره صمت شهرستان هرسین از توزیع 23تن شکر تنظیم بازار با قیمت یارانه ای در بین قنادان و عموم مردم خبر داد.

مهندس فرشاد چراغی رئیس اداره صمت شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: با توجه به افزايش تقاضا براي خريد انواع شيريني از سوي شهروندان در ایام نوروز و با هدف تنظيم بازار 12تُن شكر با نرخ یارانه ای 4500تومان در بین قنادي هاي شهرستان  توزيع شد.

 

وي افزود: این اقدام در راستای طرح تنظیم بازار در ایام نوروز و با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها در این ایام صورت گرفته است.

 

رئیس اداره صمت شهرستان هرسین در این راستا میزان 10تن شکر با قیمت مصوب نیز در ده نقطه شهر هرسین و یک نقطه بیستون در جال توزیع است که جمع شکر توزیعی تنظیم بازار در شهرستان هرسین به 23تن میرسد.

 

چراغی در ادامه مکان های توزیع شکر را در هرسین ، چهارراه کاشانی – آقای سیامک یارمحمدی، میدان آزادی_آقای اشکان شاه محمودی، چهارراه انقلاب_آقای درویش پور، کوچه آموزش و پرورش_ فروشگاه همشهری، پشت مسجد آیت الله حجتی(ره)_ آقای پرویز رشیدی، میدان جمهوری اسلامی_آقای آبروشنایی، جنب کتلبخانه عمومی_ آقای نقدی، خیابان خیبر_آقای دارابی، شهرک جنوبی جنب ارشاد_ آقای آذرنگ و کمربندی_ فروشگاه آقای رحیمی و در بخش بیستون نیز فروشگاه آقای نظری عنوان کرد.

 

وی در پایان افزود: توزیع برنج هندی نیز در روزهای آینده در ده نقطه از شهرستان انجام میشود که متعاقباً اطلاع رسانی میشود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد