جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرسین //

شاه آبادی: رأی مردم حق الناس است و رأی گیری در شعب نباید به حاشیه کشیده شود/ خزایی: حدود 1000 نفر در 89 شعبه أخذ رأی انتخابات را در هرسین برگزار خواهند کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29948|20:55 - 1398/11/29
نسخه چاپی
شاه آبادی: رأی مردم حق الناس است و رأی گیری در شعب نباید به حاشیه کشیده شود/ خزایی: حدود 1000 نفر در 89 شعبه أخذ رأی انتخابات را در هرسین  برگزار خواهند کرد
صبح امروز با حضور فرماندار هرسین و کنگاور جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور فرماندار هرسین و کنگاور جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین برگزار گردید.

 

این جلسه رأس ساعت 9 صبح و با حضور امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و دکتر خیرالله خزایی فرماندار شهرستان کنگاور در محل سالن جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد.

 

 امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه با تشریح فرآیند انتخابات و وظایف نمایندگان فرماندار طی سخنانی اظهار داشت :

 

بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور و وزیر محترم کشور انتخابات را در سلامت کامل و رعایت اصل بی طرفی برگزار خواهیم کرد و در این راستا نمایندگان فرماندار با حساسیت کامل و از بین افراد توانمند انتخاب شده اند.

 

وی افزود:  طی جلسات برگزار شده با جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه ، ایشان بر سلامت انتخابات حساسیت بسیاری داشتند و بنده هم در این راستا اعلام میکنم رأی مردم حق الناس است و با توجه به اینکه ممکن است هر یک از اعضای شعب مخصوصا نمایندگان فرماندار روی فرد خاصی تعصب داشته باشند نباید بگونه ای عمل کنند که روند رأی گیری در شعبه به حاشیه کشیده شود و در صورت مشاهده شخص جایگزین فورا معرفی و در شعبه مستقر خواهد شد.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: قانون انتخابات حاوی نکات بسیار مهم و جدیدی است ، نمایندگان فرماندار بایستی ضمن اینکه منشأ اثرات مهم باشند بر قوانین و نکات مربوط به برگزاری انتخابات تسلط کامل داشته باشند.

 

 شاه آبادی اظهار داشت:  فرآیند انتخابات توسط وزیر محترم کشور و وزارت کشور رصد میشود ، با توجه به اینکه نمایندگان فرماندار بالاترین عضو و مسئول اجرایی شعبه هستند باید با ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب ، انتخابات را رأس ساعت مقرر شروع نمایند.

 

وی افزود:  به رأی مردم و مشارکت آنان اعتقاد راسخی داریم و معتقدیم هر اندازه مشارکت در انتخابات بالا باشد سلامت و کیفیت انتخابات هم بالا میرود بنابراین در روز انتخابات باید جانانه از رأی مردم مراقبت کنیم و نمایندگان فرماندار باید ضمن اعلام بی طرفی ، اعضای شعبه را از جانبداری کاندیداها منع کنند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد:  حضور نمایندگان کاندیداها در شعب أخذ رأی فقط باید منوط به داشتن کارت شناسایی هولوگرام دار باشند .

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: مسئول اجرای انتخابات بر اساس مر قانون فقط وزارت کشور است و نمایندگان فرماندار می بایست با هیئت محترم نظارت تعامل بسیار خوب و سازنده ای داشته باشند.

 

در ادامه این جلسه دکتر خیرالله خزایی فرماندار شهرستان کنگاور ضمن تأکید بر اجرای قوانین انتخابات طی سخنانی اظهار داشت : هر یک از نمایندگان فرماندار و اعضای شعب به یک از نفر از کاندیداها علاقه دارند و در روز انتخابات قصد دارند به وی رأی بدهند اما این انتخاب و طرفداری از کاندیداها نباید نمود عینی پیدا کند و روند برگزاری انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.

 

وی افزود: مردم نظاره گرند ، از نمایندگان فرماندار انتظار میرود در شعب اقتدار خود را حفظ کنند و با بی طرفی از بروز حاشیه جلوگیری کنند.

 

فرماندار کنگاور تصریح کرد:  استاندار محترم بر بی طرفی و سلامت انتخابات تأکید دارند و بر همین اساس می بایست با بسیج امکانات و احترام به رأی مردم در برگزاری انتخاباتی سالم بکوشیم.

 

خزایی اظهار داشت: حدود 1000 نفر در 89 شعبه أخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین را برگزار خواهند کرد.

 

از دیگر برنامه های این روز در فرمانداری شهرستان هرسین برگزاری جلسات توجیهی برای کاربران و سایر اعضای شعب بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد