کسب مقام اول رشته صنایع دستی (گلیم بافی) در سطح کشور توسط دانش آموز هرسینی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29809|18:56 - 1398/06/11
نسخه چاپی
کسب مقام اول رشته صنایع دستی (گلیم بافی) در سطح کشور توسط دانش آموز هرسینی
مدیر آموزش و پرورش از کسب مقام اول رشته صنایع دستی (گلیم بافی) در سطح کشور توسط دانش آموز هرسینی امیرحسین سیفعلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن بیان تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از معاونت پرروشی و تربیت بدنی و کارشناس فرهنگی هنری اداره و نیز مدیر و معاونین مدرسه و تمام افرادی که شرایط را برای بروز استعداد ها و حضور در مسابقات فراهم کردند تشکر کرد و این افتخار آفرینی را به عموم همشهریان، جامعه فرهنگی و دانش آموزی و خود و خانواده این دانش آموز تبریک گفت.

 

وی  در ادامه از این دانش آموز افتخار آفرین خواست تا مسیر موفقیت را هم در عرصه فرهنگی هنری و هم علمی و تحصیلی ادامه دهد و این نکات را به دوستان و همکلاسان خود نیز یادآور شود تا شاهد پیشرفت و موفقیت همه دانش آموزان هرسینی و حتی کارآفرینی و تولید شغل برای جوانان و دانش آموزان این شهرستان باشیم.

 

امیرحسین سیفعلی نیز ضمن تشکر از مدیرت و پرسنل اداره آموزش و پرورش و کادر مدرسه، برگزاری اینگونه مراسمات را باعث دلگرمی، تقویت روحیه و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان دانست و از ایشان خواست همانطور که تا کنون آموزش و پرورش حامی و پشتیبان و بستر ساز توسعه مهارتها و موفقیت دانش آموزان بوده، زین پس نیز همینگونه باشد.

 

در پایان، با اهداء لوح تقدیر و جایزه از این دانش آموز افتخار آفرین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.