نشست مدیر کل فنی و حرفه ای استان با مدیر عامل پتروشیمی کرمانشاه(آمونیاک)

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29612|13:53 - 1397/07/10
نسخه چاپی
نشست مدیر کل فنی و حرفه ای استان با مدیر عامل  پتروشیمی کرمانشاه(آمونیاک)
با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، مدیر مرکز فنی و حرفه ای هرسین و مدیر عامل پتروشیمی کرمانشاه(آمونیاک)نشستی در خصوص آموزش های نیروهای مورد نیاز این شرکت برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور یاور محمدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، حسینخانی مدیر مرکز فنی و حرفه ای هرسین و مدیر عامل  پتروشیمی کرمانشاه(آمونیاک)نشستی در خصوص آموزش های نیروهای مورد نیاز این شرکت برگزار شد.

 

یاور محمدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای ارتقاء مهارت ها و تکمیل آموزشها و نیازمندی پتروشیمی های منطقه در خصوص نیروهای انسانی متخصص در نظر داریم  علاوه بر شهرستان هرسین ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای شهرستان صحنه و مرکز استان را نیز بکارگیری کنیم.

 

وی افزود با توجه به اینکه مرکز فنی و حرفه ای هرسین پابلوت نفت و گاز بوده لذا هر نوع آموزش و ارتقاء سطح مهارت را در خصوص آموزش نیروی متخصص در این مرکز ارائه می شود .

 

 در ادامه مهندس حسینخانی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسین در این رابطه اظهار داشت:  در راستای برگزاری این جلسه دو هدف مدّ نظر بود، هدف اول: آموزش نیروی مجرب و متخصص در راستای راه اندازی فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه و هدف دوم: ارائه آموزش های تکمیلی و ارتقاء سطح مهارت به نیروهای موجود در این شرکت بود.

 

وی افزود: با اطمینان این مطلب را عنوان می کنیم که هر نوع آموزش در خصوص برق و جوشکاری در هر سطحی که مورد نیاز پتروشیمی های منطقه باشد در این مرکز ارائه می شود.