جانشین فرمانده سپاه ناحیه هرسین :

لزوم روایتگری دوران دفاع مقدس برای نسل امروز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29603|17:48 - 1397/07/06
نسخه چاپی
لزوم روایتگری دوران دفاع مقدس برای نسل امروز
جانشین فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته: به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما در بحث روایتگری جنگ وارد عرصه نشویم دشمن وارد میشود و آنطور که می خواهد روایت می کند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ کرمی جانشین فرمانده سپاه ناحیه هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به مهمترین شاخصه های نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استکبار ستیزی، دفاع از مظلومان جهان ، برقراری عدالت و ارج نهادن به کرامت انسانها از مهمترین خصوصیت های نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی در خصوص دو ویژگی نخست(استکبار ستیزی و کمک به مظلومان)افزود: اگر از این منظر به ماهیت انقلاب اسلامی نگاه کنیم میفهمیم که دشمنی که ما در مقابل آن هستیم هیچ وقت کوتاه نمی آید و هر بار با انواع و اشکال مختلف سعی در باز کردن صفوف به هم پیوسته ملت ایران دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به اهمیت پرداختن دستاوردهای 8سال دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما در بحث روایتگری جنگ وارد عرصه نشویم دشمن وارد میشود و آنطور که می خواهد روایت می کند.

 

کرمی در ادامه اظهار داشت: هر چند دشمن کمبودهای ما را فهمیده است اما تحریم ها کارساز نخواهد بود و از این پیچ هم به فضل خدا عبور خواهیم کرد اما این هم شرطی دارد و آن ثابت قدم بودن مسئولین در همه زمینه ها است.