رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان :

تعمیر و تجهیز سالن های فرهنگ و هنر و سینما انقلاب در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29570|09:23 - 1397/06/15
نسخه چاپی
تعمیر و تجهیز  سالن های فرهنگ و هنر و سینما انقلاب در هرسین
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام کار تعمیر و تجهیز سالن های فرهنگ و هنر و سینما انقلاب در هرسین خبر داد.

ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص ساخت و سازهای در دست انجام این اداره ابراز داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای سه مجموعه ی فرهنگی و هنری در حال تعمیر و ساخت در شهرستان می باشد از جمله : ساختمان سینما انقلاب با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع و مجتمع فرهنگی و هنری با زیربنای ۷۰۰ مترمربع که دارای یک سالن آمفی تئاتر و چند کلاس آموزشی و قسمتهای اداری می باشد.

 

وی  در ادامه افزود: در حال حاضر ساختمان سینما انقلاب بعلت فرسودگی نیاز به تعمیر قسمتهایی از ساختمان دارد که مدت ۲ سال است غیرفعال می باشد و در حال حاضر ساختمان یاد شده در اختیار پیمانکار به جهت بازسازی می باشد.

 

 رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین از جمله تغییرات در دست انجام در این سالن را  آگوستیک دیوارها، تعویض صندلی ها، تعمیر سرویسهای بهداشتی، تغییرات جزیی در سالن انتظار سینما و بازسازی درب ورودی ساختمان عنوان کرد و خاطرنشان کرد:  که در حال حاضر پیمانکار با توجه به قرارداد منعقد شده با دفتر فنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ابتدای شهریور ماه سالجاری شروع بکار کرده و با توجه به قرارداد منعقد شده در صورت وجود اعتبار پیش بینی شده و تامین اعتبار لازم ظرف مدت سه ماه بازسازی و برای استفاده برنامه های فرهنگی و هنری تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند داد.

 

ملکیان در خصوص تعمیر و تجهیز سالن فرهنگ و هنر اداره ارشاد اسلامی هرسین هم بیان داشت:  سالن یاد شده در حال بازسازی می باشد و در مرحله رنگ آمیزی و آماده سازی کف ساختمان است، همچنین صندلیهای آن خریداری و در محل آماده نصب می باشد.

 

 وی در پایان یادآور شد: با توجه به نیاز تعمیر سیستم صوتی و تصویری و نیز نصب و بازسازی پروژکتورهای تخصصی سقف پیش بینی میشود ظرف مدت یک ماه آینده تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری گردد.