برگزاری جام رمضان و یادواره شهدای ورزشکار در هرسین/استادیوم انقلاب میزبان کلاسهای مدرسه فوتبال خواهد بود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29505|11:13 - 1397/03/13
نسخه چاپی
برگزاری جام رمضان و یادواره شهدای ورزشکار در هرسین/استادیوم انقلاب میزبان کلاسهای مدرسه فوتبال خواهد بود
مسئول هیئت فوتبال شهرستان هرسین گفت: درنظر داریم مسابقات جام رمضان 97 که مزین به نام یادواره شهدای ورزشکار شهرستان هرسین است را در دو بخش آزاد و ادارات برگزار کنیم و تا 17 خردادماه تیمهای متقاضی برای ثبت نام مهلت دارند.

مسعود کرمی مسئول هیئت فوتبال شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت:  درنظر داریم مسابقات جام رمضان 97 که مزین به نام یادواره شهدای ورزشکار شهرستان هرسین است را در دو بخش آزاد و ادارات برگزار کنیم و تا 17 خردادماه تیمهای متقاضی برای ثبت نام مهلت دارند.

 

وی افزود:  روز 18 خردادماه راس ساعت 10 صبح جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی رقابتها با حضور سرپرست تیمهای شرکت کننده در دفتر هیات فوتبال شهرستان برگزار و همانروز برنامه مسابقات به سرپرست تیمها ابلاغ خواهد شد.

 

مسئول هیئت فوتبال شهرستان هرسین تصریح کرد:  دراین دوره از رقابتها همچون سال قبل به تیم قهرمان با قبول هزینه های،یک سهمیه جهت شرکت در رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال استان واگذار میگردد.

 

کرمی در ادامه بیان  داشت:  با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای خرید تجهیزات چمن زنی و آماده سازی زمین چمن استادیوم انقلاب هرسین ازاین پس این مجموعه میزبان کلاسهای مدرسه فوتبال و مسابقات لیگ های داخلی و استانی رده های سنی پایه و بزرگسالان بوده و اگر رختکن ها، نیمکت های ذخیره ، سرویس های بهداشتی و جایگاه تماشاگران هم طبق برنامه تعمیر و بازسازی شوند به علاقه مندان این قول را میدهم همین استادیوم که پیش ازاین وضعیت مناسبی نداشت بزودی میزبان رویدادهای مهمی در سطح کشور هم خواهد بود.

 

 وی افزود:  به امید خدا تیرماه سال جاری میزبانی کلاس مربیگریCایران را در استادیوم انقلاب خواهیم داشت ، هزینه این کلاس یک ونیم میلیون تومان بود که با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال آن را به 830 هزارتومان کاهش دادیم.

 

مسئول هیئت فوتبال شهرستان  خاطرنشان کرد: این بهترین فرصت برای عزیزان علاقه مند به مربیگری فوتبال در شهرستان هرسین است که بدون دغدغه بابت جابه جایی در شهر خود این دوره مهم مربیگری را پشت سر بگذارند.