کمیته برداشت گندم در شهرستان هرسین برگزار شد/

دارایی نیا: پیش بینی برداشت 50هزار تن گندم ، جو و کلزا از مزارع شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29455|10:13 - 1397/02/25
نسخه چاپی
دارایی نیا: پیش بینی برداشت 50هزار تن گندم ، جو و کلزا از مزارع شهرستان
کمیته برداشت گندم در شهرستان هرسین با حضور بخشدار مرکزی و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،کمیته برداشت گندم در شهرستان هرسین با حضور ولی دارایی بخشدار مرکزی و مظفر رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

ولی دارایی بخشدار مرکزی هرسین در ابتدای این جلسه پیش بینی میزان تولید گندم ، جو و کلزا در شهرستان هرسین ( در سالجاری ) را حدود پنجاه هزار تن اعلام کرد .

 

به گفته دارایی از امکانات خودرویی دستگاههای اداری شهرستان هرسین به منظور همکاری با مدیریت جهاد کشاورزی در راستای مبارزه با آفت سن گندم استفاده خواهد شد.

 

 

در بخش دیگری از این جلسه مظفر رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور طی سخنانی به تشریح اقدامات دولت در راستای حمایت از تولید گندم در کشور پرداخت و طی سخنانی اظهار داشت : در حال حاضر 468 هزار تن در سیلوهای استان ذخیره گندم داریم.

 

مظفر رحیمی همچنین ادامه داد : در سال زراعی 1396 یک میلیون و 115 هزار تن گندم در سیلوهای استان ذخیره شد.

 

وی همچنین میزان صادرات آرد از استان کرمانشاه به کشور عراق از ابتدای سالجاری را بیش از 25 هزار تن اعلام کرد.

 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از آمادگی 68 مرکز برای خرید گندم و 15 مرکز برای خرید کلزا در استان کرمانشاه خبر داد.

 

در پایان جلسه در خصوص نحوه خرید گندم ، معرفی مراکز خرید ، حذف دلالان ، استفاده‌ از سیلوهای استاندارد و جلوگیری از خروج گندم از شهرستان هرسین بحث و تبادل نظر شد و مصوباتی در همین راستا اتخاذ گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد