مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

تخصیص 960میلیون تومان به ورزش هرسین/ آغاز به کار ساماندهی استخر سرپوشیده هرسین با اعتبار 160میلیون تومان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29240|13:24 - 1396/12/03
نسخه چاپی
تخصیص 960میلیون تومان به ورزش هرسین/ آغاز به کار ساماندهی استخر سرپوشیده هرسین با اعتبار 160میلیون تومان
مدیر ورزش و جوانان شهرستان گفت: کار ساماندهی استخر سرپوشیده هرسین با اعتبار 160میلیون تومان از امروز آغاز شد.

حسین محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاهاز تخصیص 960میلیون تومان جهت تعمیرات و به روزرسانی مجموعه های مختلف ورزشی در هرسین خبر داد و اظهار داشت: قرار بر این است که این مبالغ در راستای تعمیر و تجهیز ورزشگاه شهدا، کف پوش سالن بانوان و صیاد شیرازی،ساماندهی زمین چمن فوتبال، استخر شهرستان و احداث خوابگاه پنجاه نفره هزینه شود.

 

وی مهمترین پروژه در دست اقدام را ساماندهی و تجهیز استخر سرپوشیده هرسین عنوان کرد و افزود: این کار به هزینه ای 160میلیون تومانی انجام می شود که با تعیین پیمانکار کار اجرایی آن از امروز آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین تصریح کرد: اقدامات در دست انجام شامل اجرای سقف کاذب،تعمیر و تجهیز بخش سونای خشک و بخار، محوطه سازی و کف سازی،استفاده از کمدهای الکترونیک در محیط رختکن و سرویس های بهداشتی و در نهایت تغییراتی در ساختار ظاهری و بیرونی استخر می باشد.

 

 محمدی جامع در ادامه احداث خوابگاه را از دیگر اقدامات در دست انجام دانست و اظهار داشت: این خوابگاه قرار است در جوار سالن ورزشی شهدا احداث شود که با اقداماتی از این دست میتوان زمینه میزبانی مسابقات متعدد و برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی را مهیا کرد.

 

وی در پایان اظهار داشت: به دور از هرگونه اغراق برای اولین بار است که این حجم از تخصیص بودجه ورزشی به شهرستان هرسین اختصاص می یابد که انشاالله امیدواریم با تغییرات اساسی که در مجموعه های ورزشی ایجاد می کنیم شاهد پیشرفت ورزش در هرسین باشیم.