به مناسبت دهه مبارک فجر :

افتتاح یک دهنه پل در روستای سرآسیاب بخش مرکزی شهرستان هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29203|08:19 - 1396/11/21
نسخه چاپی
افتتاح یک دهنه پل در روستای سرآسیاب بخش مرکزی شهرستان هرسین
طی مراسمی با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین و جمعی از مسئولین یک دهنه پل واقع در روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان هرسین با اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،طی مراسمی با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی ، فرمانده سپاه ناحیه هرسین و جمعی از مسئولین یک دهنه پل واقع در روستای سرآسیاب از توابع بخش مرکزی شهرستان هرسین با اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

این پروژه به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه و بخشداری مرکزی شهرستان هرسین جهت تسهیل در تردد و دسترسی اهالی روستای مذکور به راههای ارتباطی احداث گردید.

 

این پل از نوع پایه سنگی و پل بتنی با ارتفاع ۵ متر و عرض دال ۳/۵ متر بر روی رودخانه ای با عرض ۲۵ متر قرار گرفته است.

 

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین توسعه و تقویت مناطق روستایی را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت : اقدامات توسعه‌ای دولت تدبیر و امید در مناطق روستایی بر پایه توانمند سازی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 

شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش طرح اشتغال فراگیر و پایدار در مناطق روستایی را از مهمترین اولویت های دولت در راستای حمایت از حوزه روستایی دانست و در این راستا از برگزاری نشست های اطلاع رسانی با حضور اعضای کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین در 4 دهستان شیرز ، چمچمال ، حومه و چشمه کبود این شهرستان خبر داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد