سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین خبر داد

کشف 120 کیلوگرم لاشه کشتار غیرمجاز از یک قصابی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29181|13:05 - 1396/11/15
نسخه چاپی
کشف 120 کیلوگرم لاشه کشتار غیرمجاز از یک قصابی در هرسین
سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین از کشف و ضبط 120 کیلوگرم لاشه کشتار غیرمجاز از یک قصابی در این شهرستان خبر داد.

صیاد غلامی در گفتگو با دیوانگاه  اظهار داشت: با تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان هرسین توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان 120 کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز کشف، ضبط و امحا شد.

 

وی بیان کرد: لاشه‌های کشف شده از یک واحد قصابی متخلف خارج از چرخه کشتارگاه و توسط خود قصابی کشتار شده بود که پس از ضبط لاشه‌ها، فرد متخلف نیز برای برخورد قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

سرپرست شبکه دامپزشکی هرسین همچنین به شهروندان توصیه کرد که ضمن خودداری اکید از خرید گوشت کشتار غیرمجاز حتما فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظر دامپزشکی تهیه کنند.

 

غلامی ممهور بودن لاشه‌ها به مهر دامپزشکی را یکی از نکات مهمی عنوان کرد که باید در خرید گوشت به آن توجه شود و اینکه شهروندان در خرید گوشت چرخ شده نیز حتما توجه کنند که گوشت باید در حضور مشتری چرخ شود و از خرید گوشت‌های از پیش چرخ شده خودداری کنند.

 

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تماس 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 به اطلاع کارشناس اداره‌کل دامپزشکی استان برسانند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد