مسئول کیوکوشین کارته استان کرمانشاه

گله مندی از عدم توجه مسئولین شهرستان به موضوع اعزام ورزشکاران/ دولت چه وظیفه ای درقبال ورزش و ورزشکار دارد؟

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29161|10:34 - 1396/11/09
نسخه چاپی
گله مندی از عدم توجه مسئولین شهرستان به موضوع اعزام ورزشکاران/ دولت چه وظیفه ای درقبال ورزش و ورزشکار دارد؟
مسئول کیوکوشین کارته استان کرمانشاه گفت: اداره ورزش وجوانان بودجه کافی جهت اعزامها وسایر فعالیتهای ورزشی دراختیار ندارد و بودجه ای که برای ورزش تخصیص داده می شود از هزینه امورات جاری اداره کمتر است.

نبی فتحی مسئول کیوکوشین کارته استان کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن تبریک موفقیت بانوی هرسینی  خانم نگین شمسی کاراته کای وزن منهای 48کیلو گرم و کسب مدال برنز و راهیابی به اردوی تیم اظهار داشت: کاراته کاهای شهرستان هرسین با نبود امکانات کافی,عدم وجود مکان مناسب برای تمرین و عدم تخصیص بودجه در میادین کشوری وبین المللی حضور پیداکرده وبرای شهرمان افتخارآفرینی میکنند.

 

وی افزود:  برای بنده جای ابهام است که چرا مسئولین ارشد شهرمان و سایر ادارات که زمان همایشهای ورزشی برای گرفتن عکس یادگاری باورزشکاران حضور دارند اما دریغ از اینکه مشکلات ورزش دغدغه آنها باشد.

 

مسئول کیوکوشین کارته استان کرمانشاه تصریح کرد: اداره ورزش وجوانان بودجه کافی جهت اعزامها وسایر فعالیتهای ورزشی دراختیار ندارد و بودجه ای که برای ورزش تخصیص داده می شود از هزینه امورات جاری اداره کمتر است.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: بنده ارتباطی که با اکثر استانها دارم به هر جایی که ورود میکنی ادارات مختلف از قبیل شهرداری,دانشگاهها,آموزش وپرورش و.. هزینه های برگزاری مسابقات ورزشی و اعزامها را پرداخت میکنند.

 

وی افزود:  ماباید زمینه را برای فعالیتهای ورزشی نوجوانان وجوانانمان  فراهم کنیم تا از انحراف آنان به سمت وسوی فساد اخلاقی و اعتیاد جلوگیری کنیم..باید زیرساختها را تقویت کنیم.

 

مسئول کیوکوشین کارته استان کرمانشاه تصریح کرد:  تمام سالنهای ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده و هیئتها و مربیان رشته های مختلف باید برای اجاره تایم تمرین خود مبالغی را پرداخت نمایند اینجا جای سؤال است که دولت چه وظیفه ای درقبال ورزش و ورزشکار دارد.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: آیا سالن هایی که به هرمناسبت افتتاح میشود باید به بخش خصوصی واگذار شود تا دولت جهت تامین ونگهداری مکانهای ورزشی هزینه ای پرداخت نکند؟  والبته بعد ازچند سال سالنها هزینه ای چند برابر بیشتراز اجاره ای  که از طریق بخش خصوصی به خزانه ورزش واریزشده  برای بیت المال خواهد داشت.