رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان :

احداث 10خانه ورزش روستایی در روستاهای بخش مرکزی هرسین و بیستون/ اجرای همایش بزرگ بومی و محلی در ایام دهه فجر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 29117|09:20 - 1396/10/27
نسخه چاپی
احداث 10خانه ورزش روستایی در روستاهای بخش مرکزی هرسین و بیستون/  اجرای همایش بزرگ بومی و محلی در ایام دهه فجر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در روستاهای بخش مرکزی هرسین و بیستون به تعداد مشخص هر بخش 5 روستا با توجه به آیتم های تعریف شده شناسایی و انشا الله در اسرع وقت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به وسایل ورزشی تجهیز می شوند .

حسین محمدی جامع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت:  جهت توسعه ورزش روستایی و بنا به برنامه ریزیهای انجام شده این اداره و مکاتبات با بخشداریهای مرکزی و بیستون مقرر شد بنا به آیین نامه وزارت ورزش و جوانان اماکن دولتی که قابلیت استفاده برای آن ادارات را ندارند با متراژ بالای 40 متر و دارا بودن استحکام و شرایط خاص و مورد نظر از لحاظ امکانات ورزشی تجهیز شده تا مورد استفاده اهالی روستا قرار گیرد .

 

وی افزود: این اماکن که بعنوان خانه ورزش روستایی تعریف شده اند در روستاهای بخش مرکزی هرسین و بیستون به تعداد مشخص هر بخش 5 روستا با توجه به آیتم های تعریف شده شناسایی و انشا الله در اسرع وقت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به وسایل ورزشی تجهیز می شوند .

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تصریح کرد:  با رایزنی های انجام شده برای 10 روستای فعال شهرستان نیز امکانات ورزشی در اختیار دهیاران این روستاها قرار گرفته است،  این امکانات منهای امکانات تجهیز خانه روستایی است.

 

محمدی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ بومی و محلی در شهرستان هرسین به همت هیات بومی و محلی شهرستان و استان در ایام  دهه فجر خبر داد.