شهردار هرسین در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار دیوانگاه :

تفکیک آب شرب از آب مصرفی فضای سبز/نصب 50سطل زباله در نقاط مختلف شهر/در طرح جهادی 160کمپرسی نخاله و آشغال جمع آوری شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29092|09:41 - 1396/10/21
نسخه چاپی
تفکیک آب شرب از آب مصرفی فضای سبز/نصب 50سطل زباله در نقاط مختلف شهر/در طرح جهادی 160کمپرسی نخاله و آشغال جمع آوری شد
شهردار هرسین گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان عزیز طرح های خدماتی و عمرانی متعددی در جهت ارتقاء خدمات در دست انجام است.

اسدی شهردار هرسیندر گفتگوی تفصیلی با خبرنگار دیوانگاهبه بیان خدمات ارائه شهری از آغاز به کار خود در هرسین پرداخت و اظهار داشت: ما چندین طرح مهم را در دست انجام داریم که تحولی خوبی در فضای شهری هرسین ایجاد خواهد کرد.

 

وی افزود: از جمله این طرح ها بحث جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده فضای سبز است که متأسفانه آب مصرفی در حوزه فضای سبز آب شرب است.

 

شهردار هرسین خاطرنشلن کرد:  متأسفانه در خصوص دستورالعمل های که قبلاً در این خصوص وجود داشته اقدامی صورت نگرفته است و سال های سال است که در شهر های مختلف این اتفاق افتاده است ولی در هرسین اینکار مغفول مانده است.

 

اسدی در ادامه اظهار داشت: در این زمینه در نظر داریم که دو حلقه چاه در نقاط مختلف شهر هرسین حفر کنیم که کار مجوز آن در حال انجام است و انشاالله در آینده آب فضای سبز هرسین از این چاه ها تأمین بشود.

 

وی در بحث توسعه ناوگان خدمات شهری افزود: در آینده نزدیک در نظر داریم 50سطل زباله در نقاط مختلف شهر نصب کنیم که کار جانمایی آنها در دست انجام است و در کنار آن یک دستگاه زباله پرس کن جذب شده است که به زودی به ناوگان حمل زباله  اضافه خواهد شد.

 

شهردار هرسین تصریح کرد:  در راستای اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر شهری 160کمپرسی نخاله ساختمانی و زباله جمع آوری شده است که در حال حاضر نیز این طرح در برخی از مناطق در حال انجام است.

 

اسدی بیان داشت: علی رغم اینکه زحمات زیادی در راستای جمع آوری این زباله ها کشیده شده است، خواهشی که از عزیزان همشهری داریم این است که دوباره این نخاله ها را در نقاط مختلف شهر رهاسازی نکنند.

 

وی در خصوص خدمات رسانی شهرداری به نقاط محروم هرسین اظهار داشت: در نقاطی از شهر هرسین مثل محله ده بالا و تازه آباد که قبلاً خدمات کمتری داده شده است رفته گر اختصاص داده شده است و این موضوع را در گشت های مستمری که در سطح شهر داریم پیگیری می کنیم.

 

شهردار هرسین از اجرای طرح پاک سازی معابر و منظر شهری از تابلوها و اعلانات مزاحم در روز های آینده خبر داد.

 

اسدی اظهار داشت: در بحث فضای سبز در نظر داریم که پارکی در حاشیه کمربندی جنوبی روبروی سپاه و حتی اطراف سپاه ناحیه هرسین ایجاد کنیم و تجهیزاتی اعم از ورزشی، تفریحی را در آنجا جهت رفاه حال مردم  قرار دهیم.