نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد

سرویس: فرهنگیکد خبر: 29085|08:26 - 1396/10/20
نسخه چاپی
نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد
با حضور مسئولین و علاقه مندان حوزه فرهنگ و ادب نشست کتابخوان در کتابخانه عمومی شهدای محراب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،نشست کتابخوانی با حضور جناب آقای ملکیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،جناب آقای ادیب رییس بنیاد شهید شهرستان هرسین ، خانم حاتمی نویسنده ی کتاب پهلوان شهر آفتاب و نیز پیشکسوتان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار گردید .

 

در ابتدای این جلسه سرکار خانم حاتمی اثر خود با نام پهلوان شهر آفتاب:شهید مسعود دارابی قهرمان کشتی کشور را معرفی نمودند و در ادامه دیگر حاضرین نیز به معرفی کتابهای خوانده شده توسط خود پرداختند و تجربیات مطالعاتی خود را در اختیار سایرین قرار دادند .

 

گفتنی است کتاب خوان عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار میگردد.

 

این جلسه در فضایی صمیمی تلاش دارد تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان را برای سایر علاقمندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذارد.

 

این نشست ها به صورت ماهانه و با شرکت حداقل 6 نفر در مدارس و کتابخانه ها برگزار می شود و شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد .

 

از تمامی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی دعوت به عمل می آید به منظور انتقال تجربیات مطالعاتی خود به دیگران جهت شرکت در این نشست ها به کتابخانه های عمومی مراجعه نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد