رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین :

نهم دی روز پیروزی حق بر باطل است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29014|09:48 - 1396/10/07
نسخه چاپی
نهم دی روز پیروزی حق بر باطل است
رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین گفت: از نهم دیماه به عنوان روز پیروزی حق بر باطل نیز میتوان یاد کرد روزی که ملت ایران در برابر حرمت شکنی ها و اهانت ها عده ای که وابسته به غرب بودند با حضور پررنگ خود سران فتنه را مأیوس کردند و بار دیگر به جمهوری اسلامی آری گفتند.

نبی فتحی رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دیماه 1388نقطه قوتی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران به حساب می آید.

 

وی افزود: حضور مردم در نهم دیماه نشانگر استقلال و خوش بینی مردمی است که از جان خویش برای نگهداری آرمان های انقلاب و اسلام مایه گذاشتند و با فریاد ولایتمداری عنوان کردند که اگر در برابر آیین آنها بایستند در مقابل آنها مقتدرانه خواهند ایستاد.

 

رئیس هیئت کاراته شهرستان هرسین تصریح کرد:  نهم دی در ایران اسلامی تحت عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است که در این روز حماسی مردم خداجوی ایران اسلامی با آرمان های امام راحل (ره) و اهل بیت)ع) بیعت کرده و دشمنان اسلام را ناامید کردند.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: از نهم دیماه به عنوان روز پیروزی حق بر باطل نیز میتوان یاد کرد روزی که ملت ایران در برابر حرمت شکنی ها و اهانت ها عده ای که وابسته به غرب بودند با رفتار نابخردانه خود خون مردم را به جوش آوردند و مردم ولایتمدار ایران با حضور پررنگ خود سران فتنه را مأیوس کردند و بار دیگر به جمهوری اسلامی آری گفتند.

 

وی افزود: هیئت کاراته شهرستان هرسین به نمایندگی جامعه ورزش شهرستان اعلام میکنیم که در هر زمان که آرمان های بلند انقلاب و میراث ماندگار امام راحل(ره) و شهدای عزیز از سوی ضد انقلاب فتنه گران و بیگانگان مورد تهدید قرار گیرد در صحنه حاضر خواهند شد و تحت فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.