تخصیص 8میلیارد ریال اعتیارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ورزش هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28986|13:08 - 1396/09/26
نسخه چاپی
تخصیص 8میلیارد ریال اعتیارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ورزش هرسین
مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین گفت: 8میلیارد ریال اعتیارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ورزش هرسین اختصاص یافت.

 حسین محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: با توجه به تخصیص اعتیارات عمرانی مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان و مساعدت فرماندار بالغ بر 8 میلیارد ریال .و با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده این اداره و بازدیدهای میدانی کارشناسان عمرانی اداره کل مصوب شد.

 

وی افزود: در این راستا علاوه بر خوابگاه قبلی بخشی از ساختمان مجموعه ورزشی شهدا برای ساخت خوابگاه تعمیر و مرمت شود که مطمئنا تاثیرات بزرگی بر رونق ورزش و ارتقا سطح نشاط و سلامتی شهرستان خواهد گذاشت .

 

مدیر ورزش و جوانان هرسین تصریح کرد: همچنین تعمیرات اساسی و بهینه سازی استخر_ مرمت و بهینه سازی زمین چمن و پیست دو و میدانی _تعویض کف پوش سالن بانوان _تعمیرات اساسی سالن صیاد شیرازی _محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید دارابی و دیگر امورات زیر ساختی از مهمترین برنامه عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان می باشد.

 

محمدی جامع در ادامه اظهار داشت:  این موضوعات یکی از مهمترین مبانی تو سعه زیر ساختهای ورزش شهرستان می باشد که پیگیریهای جدی این اداره تا پایان سالجاری انجام میگردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد