شهردار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

معوقات حقوق و بیمه کارگران شهرداری به زودی پرداخت می شود/ با توجه به تعدد بازنشستگان پاداش ها به صورت قسطی پرداخت میشود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28960|20:04 - 1396/09/19
نسخه چاپی
معوقات حقوق و بیمه کارگران شهرداری به زودی پرداخت می شود/ با توجه به تعدد بازنشستگان پاداش ها به صورت قسطی پرداخت میشود
شهردار هرسین گفت: حقوق وبیمه معوقه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری به زودی بروز خواهدشد.

مهندس اسدی شهردار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: پرداخت حقوق وبیمه معوقه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری به زودی بروز خواهدشد و روز گذشته هم با همت و پیگیری مجموعه شهرداری حقوق معوقه مهرماه نیروهای شرکتی شهرداری پرداخت و به حساب آنها واریز گردید.

 

وی ضمن عرض پوزش ازاین قشر زحمتکش به خاطر تعویق در پرداخت حقوق وبیمه این عزیزان افزود:  انشاالله بابرنامه ریزی های بعمل آمده و پیگیری جهت دریافت مطالبات شهرداری،وضعیت معیشتی پرسنل شریف و زحمتکش بهبودخواهد یافت.

 

شهردار هرسین در خصوص پاداش پایان خدمت کارکنان شهرداری هرسین تصریح کرد: آرزوی قلبی مجموعه شهرداری وشورا این است که بتوانیم هرکدام از همکاران که بازنشسته می شوند در اولین فرصت نسبت به پرداخت مزایا و پاداش مربوطه ایشان اقدام نمائیم .

 

اسدی در ادامه اظهار داشت: البته طبق قانون شهرداری میتواند جهت پرداخت وجه مذکور باپیش بینی دربودجه سال آینده ودرصورت تحقق بودجه، اقدام نماید.

 

وی افزود: باید این نکته را متذکر شد باتوجه به تعدد بازنشستگان عزیز، این شهرداری قادربه پرداخت بصورت یکجا به این عزیزان نمی باشد و ماهیانه مبلغ پنجاه میلیون ریال به هرنفر پرداخت می شود که امروزهم مبلغ پانصد میلیون ریال به حسابشان واریز شد.