بازدید از هیئت های ورزشی در هرسین/

حجت الاسلام اجرایی:ورزش تن را سالم و اوقات فراغت را مفید می کند

سرویس: ورزشیکد خبر: 28946|14:38 - 1396/09/14
نسخه چاپی
حجت الاسلام اجرایی:ورزش تن را سالم و اوقات فراغت را مفید می کند
با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان هرسین از هیئت های ورزشی ژیمناستیک، فوتسال و کشتی شهرستان بازدید صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان هرسین از هیئت های ورزشی ژیمناستیک، فوتسال و کشتی شهرستان بازدید صورت گرفت.

 

در این بازدید ها اولیاء ورزشکاران و مسئولین هیئت ها به ارائه نظاراتی در خصوص مشکلات موجود در ورزش هرسین و لزوم رفع آنها از سوی مسئولین پرداختند.

 

حجت الاسلام اجرایی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین هیئت های ورزشی اظهار داشت: خوش به حال پدر و مادرانی که اینچنین فرزندان سالمی دارند و تلاش های صورت گرفته در جهت اموزش جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی افزود: در مسیر موفقیت سه نعمت تأثیر گذار است اول : مربی خوب دوم: پدر و مادر خوب، و سوم فضای مدیریتی خوب که به حمدالله در این حوزه در شهرستان این زمینه ها فراهم است.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: اگر فرزند ما اهل ورزش باشد تن سالم و اوقات فراغت مفیدی دارد و در نتیجه آسیب های اجتماعی به مراتب کمتر می شود.

 

در ادامه شاه آبادی فرماندار هرسین در بازدید از هیئت کشتی شهرستان ضمن تشکر از دست اندرکاران و آرزوی موفقیت برای مجموعه کشتی هرسین اظهار داشت:باید این موضوع را بپذیریم که ورزش موجب توسعه در جامعه می شود و این رابطه در نهایت باعث افزایش سطح مادی و معنوی مردم می شود.

 

یکی از عرصه های ورزش شهرستان که جزء بهترین ها می باشد کشتی است که علی رغم تمام تنگناها و کمبودها در سطح استان وضعیت آبرومندی را به خود اختصاص داده است.

 

امروز فضای کسب و کار در هرسین مناسب نیست و باید سعی کنیم از این فضای رکود خارج شویم تا به تبع آن ورزش هم توسعه یابد.

 

در پایان از ورزشکاران و کشتی گیران برتر و مدال آور شهرستان تجلیل شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد