مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین برگزار شد/

سردار ریحانی: ما بر اساس تفکر ناب عاشورایی در مقابل تحریمها ایستادیم و در جهان تاثیرگذار هستیم/ منشاء تمام چالش ها و حوادث آمریکا و اقدامات آمریکاست

سرویس: سیاسیکد خبر: 28838|15:14 - 1396/08/14
نسخه چاپی
سردار ریحانی: ما بر اساس تفکر ناب عاشورایی در مقابل تحریمها ایستادیم و در جهان تاثیرگذار هستیم/ منشاء تمام چالش ها و حوادث آمریکا و اقدامات آمریکاست
صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) , فرماندار هرسین,امام جمعه , مسئولین ادارات سطح شهرستان و بسیجیان مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه هرسین در مکان حسینیه ثار الله سپاه هرسین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) , فرماندار هرسین,امام جمعه , مسئولین ادارات سطح شهرستان و بسیجیان مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه هرسین در مکان حسینیه ثار الله سپاه هرسین برگزار شد .

 

محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در زمان مسئولیت خود در سپاه هرسین پرداخت.

فرمانده  سپاه ناحیه هرسین کسب رتبه اول رزمایش سال 95 , برگزاری 2 همایش بزرگ پیشگیری از اعتیاد با 3هزار شرکت کننده در سال 95 , برگزاری یادواره شهدای بیسیم چی با 2هزار شرکت کننده در مراسم, ویزیت رایگان 1500 نفر و ... را از اهم فعالیتهای انجام شده در طول خدمت خود عنوان نمود.

 

 در ادامه مراسم سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی  اظهار داشت:  اربعین سرچشمه عرفان,اشتیاق و معرفت است و  مردم در اربعین برای نشان دادن راه و تفکر حسینی جمع میشوند.

 وی افزود:  تا زمانیکه این بصیرت و دیدگاه را داریم دارای عزت و سربلندی در دنیا هستیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما بر اساس تفکر ناب عاشورایی در مقابل تحریمها ایستادیم و با ایستادگی در مقابل دشمنان امروز با غرور و سربلندی در جهان تاثیرگذار هستیم.

 

سردار ریحانی با اشاره به روز 13 آبان , روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تصریح کرد: منشاء تمام چالش ها و حوادث آمریکا و اقدامات آمریکاست.

 

وی  در بخش دیگری از سخنانشان یکی از وظایف سپاه در کشور و شهرستانها را بصیرت افزایی و آگاه نمودن مردم عنوان کردو افزود تا زمانیکه مردم آگاه و همراه نظام باشند برای کشور مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین از دیگر سخنرانان این مراسم در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین و آرزوی توفیق روز افزون برای فرماندهان , به استکبار و استعمار ستیزی ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:  عزت و سربلندی ایران و ایرانی در جهان در گرو خون شهدایی چون امثال شهید حججی است.

وی افزود: هرچند توقعات زیاد است اما مردم هرسین شایسته خدمات زیادی هستند,

 

امام جمعه هرسین در پایان اظهار داشت:  باید در حوزه های اشتغال , آسیب های اجتماعی و...در هرسین کار شود.

 

 شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این مراسم طی سخنانی از شهرستان هرسین به عنوان یکی از ذخائر انقلاب یادکرد و  اظهار داشت: به خواست خدا  وضعیت شهرستان هرسین رو به توسعه است و  با شناخت کاملی که از هرسین بدست آوردیم این شهرستان بهتر از شهرستانهای دیگر استان خواهد شد.

وی آثار تاریخی, مناطق گردشگری و ... را رمز توسعه عنوان کرد و افزود:  ما در راستای توسعه شهرستان بودجه های خوبی گرفتیم و امروز ما در مسیری هستیم که عملا با خدمت رسانی و انجام وظیفه ولایتمداری خود را به اثبات رسانده ایم.

 

شاه آبادی از تلاش برای ورود سرمایه گذاران خارج از کشور و استان به شهرستان هرسین سخن گفت و اینکه این فعالیتها جز با همدلی میسر نمیشود.

 

صمد محمدی فرماندهی جدید سپاه ناحیه هرسین در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم خود را خادم و خدمتگزار مردم معرفی نمود و ابراز امیدواری نمود که بتواند در مسیر خدمتی خود در شهرستان هرسین موفق باشدو توفیقاتی کسب نماید.

در پایان مراسم از فرماندهان جدید و اسبق سپاه ناحیه هرسین با اهداء لوایحی تقدیر بعمل آمد.