جلسه هماهنگی جهت اجرای جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین /

بابلی : هرسین چهره های شاخصی در زمینه نمایش دارد/با اتمام مجتمع فرهنگی هرسین انجام فعالیت های فرهنگی بیشتر میشود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28820|09:36 - 1396/08/08
نسخه چاپی
بابلی : هرسین چهره های شاخصی در زمینه نمایش دارد/با اتمام مجتمع فرهنگی هرسین انجام فعالیت های فرهنگی بیشتر میشود
با حضور معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جلسه هماهنگی جهت اجرای جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور آقای بابلی-معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مهندس جمشیدی-رییس دفتر فنی اداره کل،و تنی چند از مسئولین شهرستان جلسه ای جهت هماهنگی های لازم جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در خصوص برنامه های اجرایی جشنواره توضیحاتی را ارائه کرد و در این راستا خواستار کمک شهردار و شورای شهر هرسین جهت برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و برنامه های آن شد.

 

در ادامه بابلی-معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای ملکیان-رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین ابراز داشتند :‌ آقای ملکیان طی مدت کوتاهی که عهده دار این سمت شده اند فعالیت چشمگیری داشته اند.

 

وی همچنین با اشاره به وجود ظرفیت های هنری موجود در شهرستان افزود : در حوزه نمایش شهرستان هرسین چهره هایی همچون آقای اسدی مرام برای همه شناخته شده است‌.

 

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: انجام دادن کارهای فرهنگی در شهرستان ها امری بسیار مهم است که همکاری و کمک همه ارگانها من جمله شهرداری و اعضای شورا را می طلبد.

 

بابلی در ادامه  آمادگی خود را جهت هرگونه کمک و مساعدت جهت پیشبرد برنامه های اجرایی جشنواره اعلام کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به روند احداث مجتمع فرهنگی هرسین افزود: با به پایان رسیدن هر چه سریعتر این پروژه مهم، وسعت انجام امور فرهنگی در این شهرستان بیشتر خواهد شد.

 

در ادامه مهندس جمشیدی-رییس دفتر فنی اداره کل ارشاد اسلامی استان در رابطه با چگونگی روند احداث ساختمان مجتمع فرهنگی هرسین توضیحاتی ارائه کرد.

 

وی افزود:  ما در اجرای ساخت و ساز این بنا مشکلی نداریم  و وقفه ای هم که پیش آمده  آنطور نبوده که خلل چشمگیری در کار ایجاد نماید.

 

رییس دفتر فنی اداره کل ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این ساختمان فرهنگی که تالار ملل نام گرفته بر اساس پروژه ای خاص با معماری اسلامی و ایرانی می باشد.