رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین:

پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی هنری هرسین/ ظرف یک ماه آینده کار فنداسیون پروژه به اتمام می رسد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28789|14:22 - 1396/07/30
نسخه چاپی
پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی هنری هرسین/ ظرف یک ماه آینده کار فنداسیون پروژه به اتمام می رسد
رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین گفت: پس از اتمام کار زه کشی کار اجرای فنداسیون پروژه آغاز می شود که این کار یک ماه به طول کی انجامد.

ملکیان رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص آخرین وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان هرسین اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که با هزینه اولیه 1میلیارد و پانصد میلیون تومان و در زمینی به مساحت 1500متر مربع در دست ساخت است.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت پروژه قابل قبول است افزود: در ابتدای انجام پروژه به علت برخورد با لایه ای از زمین که مقادری  از آب را در خود جای داده بود عملیات زه کشی در آن محل در دستور کار قرار گرفت که این کار تا 15روزاینده به اتمام خواهد رسید.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین خاطرنشان کرد: پس از اتمام کار زه کشی کار اجرای فنداسیون آن آغاز می شود که این کار هم تقریبأ حدود یک ماه به طول می انجامد.

 

ملکیان در ادامه اظهار داشت: علی رغم اینکه سازه فلزی این پروژه به صورت پیچ و مهره ای است و لذا ساخت اسکلت آن در محل دیگری در دست انجام است که به محض تکیل شدن قطعات به محل انجام پروژه منتقل میشوند.