جلسه پشتیبانی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28777|16:01 - 1396/07/26
نسخه چاپی
جلسه پشتیبانی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در هرسین
با حضور فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی هرسین جلسه پشتیبانی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور فرمانده سپاه، رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی هرسین جلسه پشتیبانی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این جلسه از تلاش ها و همکاری آموزش و پرورش و مجموعه پرورشی آن در راستای کمک در برگزاری برنامه های بسیج تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در هرسین پرداخت و افزود: برگزاری یادواره شهدای شاخص دانش آموز،مانور پدافند غیر عامل، نواختن زنگ ایثار و شهادت، تجلیل از داشن آموزان نخبه علمی و فرهنگی را از جمله مهمترین برنامه های این ایام عنوان کرد.

 

در ادامه علی الماسی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین در ادامه اظهار داشت: بین بسیج و آموزش و پروش همیشه همکاری و انسجام خاصی در بحث برگزاری برنامه های بصیرتی و یادواره ها وجود داشته و امیدواریم که این همکاری تداوم داشته باشد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه آموزش و پرورش اغلب در بحث برنامه های بسیج دانش آموزان را در اختیار قرار می دهد انتظار می رود برنامه های مد نظر از قبل اطلاع رسانی شود تا هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

 

 رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین در خصوص بحث اردوی راهیان نور تصریح کرد:  لازم است که این اردوها با برنامه ریزی های متنوع تری انجام شوند تا بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شکل بهتری انجام شود و ما خود را ملزم به برگزاری آن می دانیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد