اجرای طرح ضربتی برخورد با اماکن فروش و مصرف مواد مخدر در هرسین/ اجرای این طرح در بقیه مناطق حتمی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28763|10:02 - 1396/07/23
نسخه چاپی
اجرای طرح ضربتی برخورد با اماکن فروش و مصرف مواد مخدر در هرسین/ اجرای این طرح در بقیه مناطق حتمی است
ستاد مبارزه با مواد مخدر و قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه در یک اقدامی هماهنگ اقدام به طرح برخورد با اماکن فروش و مصرف مواد مخدر در هرسین کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مواد مخدر معضلی جدی است که تمام کشور ما امروزه خواسته یا ناخواسته درگیر ان شده اند.

 

در این بین شهرستان هرسین هم از این قاعده مستثنی نبوده و هر روزه شاهد گسترش اعتیاد در بین مردان و زنان هستیم و این امر باعث جولان معتادین متجاهر زن و روی آوردن به تکدی گری در سطح شهر و پلیس راه شده است.

 البته در این راستا کمتر  اقدامات مقابله ای را  در این حوزه  شاهد بوده ایم و شاید به دلیل نبود کمپ و یا یک نهاد خاص که متولی این موضوع باشد امروز شاهد رشد قارچ  گونه اعتیاد در بین زنان هستیم که زیبنده شهر هرسین نیست و میطلبید مسئولین برای آن چاره اندیشی جدی و فوری کنند.

 

خوشبختانه پلیس مبارزه با مواد مخدرهرسین و قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه در یک اقدامی هماهنگ اقدام به طرح برخورد با اماکن فروش و مصرف مواد مخدر در محله مهدیه نمودند که با کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و پلمپ این منازل با دستور دادستان محترم هرسین روزنه های امید را جهت برخورد قاطع با این بلای خانمان سوز در دل مردم روشن کرد.

در ادامه  معتادین زن توسط قرارگاه جوادالائمه(ع)سپاه ناحیه هرسین به کمپ بانوان این قرارگاه معرفی شدند و این محله در استانه پاکسازی کامل از اعتیاد قرار گرفت .و امیدواریم  این طرح در کل محلات آلوده  صورت گیرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد