از سلسله برنامه های آبروی کوچه افتخار محله برگزار شد/

مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید میرزا جعفر پیری در هرسین+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28707|09:17 - 1396/07/06
نسخه چاپی
مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید میرزا جعفر پیری در هرسین+تصویر
در راستای سلسله برنامه های آبروی کوچه افتخار محله مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید میرزا جعفر پیری در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در راستای سلسله برنامه های آبروی کوچه افتخار محله مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید میرزا جعفر پیری در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافع حرم اظهار داشت: شهدای ما ویژگی های بارزی داشتند که از آنجمله می توان به ولایت پذیری، داشتن همت بلند، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور و شاخصه چهارم عدم تبعیت از دشمن و موضعگیری به موقع است.

 

وی افزود: امروز مباحث فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار و متأسفانه ما هم در این زمینه ضرباتی خورده ایم و نیاز است که با بصیرت نگاه کنیم، امروز جبهه نرمی که دشمن ایجاد کرده است خاکریز مشخصی ندارد و باید مواظب باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: امروز یادواره شهدا برگزار می کنیم تا بدانیم کجا هستیم و در آینده چکاری می خواهیم انجام بدهیم و اگر اینها را انجام دادیم راه شهدا گم نمی شودو شرمنده شهدا نمی شویم.

 

 

در ادامه فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید میرزا جعفر پیری طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری اینچنین گردهمایی هایی در این ایام که مقارن با ایام محرم است بسیار بجا و شایسته است و درواقع حضور در این مجالس پاسداشت خون شهدا و تداوم راه امام حسین (ع) است.

 

وی با اشاره به شاخصه های اخلاقی شهید پیری افزود: بنده افتخار داشتم که در مدرسه شجاع شهید و پس از آن در مدرسه مرحوم آیت الله طالقانی (ره) هم کلاس بودیم و در انجمن اسلامی مدرسه همکاری می کردیم.

 

فرماندار کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد شهید پیری دارای خصلت هایی از جمله شجاعت، پاکی اخلاق و نجایت، اخلاص و دفاع ازمظلوم بود.

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خانواده معظم شهید میرزا جعفر پیری و تنی چند از معلمان تجلیل صورت گرفت.

 

گفتنی است این برنامه به همت حوزه امام علی(ع) شهرستان هرسین برگزار شد.