شوراي ترافيك شهرستان هرسين برگزار شد/

میرزا حسینی : لزوم اصلاح و استاندارد سازي مسيرهاي خطر آفرين در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28692|15:39 - 1396/07/02
نسخه چاپی
میرزا حسینی : لزوم اصلاح و استاندارد سازي مسيرهاي خطر آفرين در هرسین
شوراي ترافيك شهرستان هرسين به رياست معاون فرماندار و با حضور جمعي از ادارات عضو برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، نجف ميرزا حسيني معاون فرماندار شهرستان هرسين در اين جلسه به بيان مشكلات حوزه ترافيكي درون شهري و برون شهري اين شهرستان پرداخت و بر لزوم اصلاح و استاندارد سازي مسيرهاي خطر آفرين جهت كاستن حجم ترافيك و كاهش تصادفات تأكيد كرد .

 

ميرزاحسيني كنترل جامع بر فعاليت هاي تاكسيراني درون شهري و برون شهري را لازم دانسته و خواستار تحقق اين امر در سطح شهرستان گرديد.

 

در ادامه اين جلسه معاون فرماندار هرسين از اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي خواست ظرف مدت 2 هفته نسبت به أخذ تعهد محضري از مسئول فعلي ترمينال شهر هرسين جهت ساماندهي آن اقدامات لازم را به عمل آورد .

 

معاون فرمانداري هرسين همچنين بر تشكيل كميته انضباطي ، فعاليت گشت مشترك تاكسي راني ، كنترل حضور و غياب رانندگان تاكسي و فعال نمودن تاكسي هاي كشيك براي طول شب در سطح شهر هرسين تأكيد كرد.

 

ميرزاحسين در بخش ديگري از سخنانش ضمن انتقاد از وضعيت نابسامان دست فروشهاي دوره گرد از شهرداري هاي هرسين و بيستون خواست نسبت به جمع آوري دست فروش ها و خودروهاي عرضه ميوه در مسيرهايي كه موجبات افزايش ترافيك و اعتراضات اجتماعي را فرام مي آوردند اقدام نمايند.

 

جلوگيري از سد معبر نمايشگاههاي اتومبيل سطح شهر ، تمديد پروانه فعاليت نمايشگاههاي اتومبيل منوط به تأييد راهور و موافقت اداره صنعت ، معدن و تجارت باشد و رفع نواقص تابلوهاي هشدار دهنده در حوزه شهرستان توسط اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي از مهمترين مصوبات اين جلسه بود.