دیدار فرماندار هرسين با كاركنان اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي شهرستان/

امیر شاه آبادی :لزوم تلاش در جهت نهادینه شدن فرهنگ تعاون و تعريف اقتصاد مقاومتي

سرویس: اقتصادیکد خبر: 28617|15:50 - 1396/06/14
نسخه چاپی
امیر شاه آبادی :لزوم تلاش در جهت نهادینه شدن فرهنگ تعاون و تعريف اقتصاد مقاومتي
به مناسبت هفته تعاون فرماندار شهرستان هرسين با كاركنان اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و تعدادي از تعاوني هاي فعال اين شهرستان ديدار كرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، به مناسبت هفته تعاون فرماندار شهرستان هرسين با كاركنان اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و تعدادي از تعاوني هاي فعال اين شهرستان ديدار كرد.

 

امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در اين ديدار ضمن تبريك هفته تعاون طي سخناني اظهار داشت : با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال مي بايست به منظور اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه شدن فرهنگ تعاون و تعريف اقتصاد مقاومتي در اين حوزه تلاش كنيم .

 

وي اظهار داشت : در تعاوني هايي كه منافع فردي بر منافع جمعي ارجحيت وجود دارد موفقيتي حاصل نخواهد شد .

 

فرماندار هرسين تصريح كرد : در نظام اقتصادي دين اسلام تعاون از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است و پايه هاي آن بر اساس مباني اخلاقي و فقهي بنا گذاشته شده است و اگر در اين راستا به موارد مندرج در قوانين اسلامي به صورت جدي پرداخته شود نقش تعاون در توسعه اقتصادي و ايجاد اشتغال مورد توجه قرار خواهد گرفت .

 

شاه آبادي بيان داشت : 131 تعاوني فعال شهرستان هرسين با داشتن 7000 نفر عضو زمينه اشتغال 1200 نفر را بصورت مستقيم فراهم كرده است . وي همچنين از احياي 5 واحد تعاوني راكد اين شهرستان در سال گذشته خبر داد.

 

در ادامه فرماندار هرسين از اعضاي هيئت مديره تعاوني هاي شهرستان هرسين خواست گزارشي كاملي از مشكلات خود را جهت طرح در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان كرمانشاه به فرمانداري ارائه نمايند .

 

در پايان اين ديدار اصغر شهبازي رئيس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي به ارائه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي يكساله اين اداره پرداخت .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد