مدیر ورزش و جوانان هرسین:

مسابقه لیگ برتر کشتی در هرسین برگزار میشود/حضور 5تیم در 8وزن در این دوره از مسابقات

سرویس: ورزشیکد خبر: 28540|12:02 - 1396/05/23
نسخه چاپی
مسابقه لیگ برتر کشتی در هرسین برگزار میشود/حضور 5تیم در 8وزن در این دوره از مسابقات
مدیر اداره ورزش و جوانان هرسین گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی در روز 4 شنبه در محل سالن شهید صیاد شیرازی شهرستان برگزار می شود.

حسین محمدی جامع مدیر اداره  ورزش و جوانان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت:  وزن کشی مسابقات لیگ برتر کشتی در روز سه شنبه 23 در کرمانشاه و در روز 4 شنبه در محل سالن شهید صیاد شیرازی این مسابقات در ساعت 5 برگزار می شود.

 

 وی افزود: در این دوره از مسابقات که با عنوان لیگ برتر کشتی ایران و برای اولین بار در هرسین برگزار می شود 5تیم در 8وزن با هم به رقابت می پردازند.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان هرسین تصریح کرد: . تمام تدابیر امنیتی و تمام موارد و اصول میزبانی در این دوره از مسابقات جهت برگزاری و میزبانی خوب با توجه به حضور نماینده لیگ فدراسیون بکار گرفته خواهد شد .

 

محمدی در پایان ضمن تشکر از حمایت های فرماندار شهرستان در برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد:. از همه همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به فرهنگ غنی میهمان نوازی و با توجه به سابقه میزبانی مسابقات متعدد با حضور خود در سالن مسابقه ضمن ارائه فرهنگ اصیل شهرمان و استان باتمام وجود از جوانان هیات کشتی تشویق بعمل اورده تا بتوان در مراحل میزبانیهای بعدی سنگ تمام بگذاریم.