تصویری-تشریحی/

یادواره شهدای مدافع حرم در هرسین برگزار شد

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 28483|15:48 - 1396/05/05
نسخه چاپی
یادواره شهدای مدافع حرم در هرسین برگزار شد
با حضور مسئولین و به همت بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان یادواره شهدای مدافع حرم در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و با حضور مسئولین و به همت بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان یادواره شهدای مدافع حرم در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و برگزار کنندگان این برنامه اظهار داشت: شهدای از جان خود گذشتند تا جان و مال و ناموس ما حفظ شود.

 

وی افزود: امروز وقتی رهبرمعظم انقلاب حرف از نفوذ می زنند برخی ها  در داخل این موضوع را به سخره میگیرند و این در حالی است که دشمنان ما به صورت خاموش و هدفمند بر علیه نظام دارند کار می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در بحث مذاکرات هسته ای از همان اول رهبر انقلاب فرمودند که ما به امریکا خوشبین نیستیم اما علی رغم روشنگری ایشان برخی ها گوش نداند و امروز اینچنین شد.

 

در ادامه این مراسم سرهنگ نجفی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فرماندهان سابق سپاه ناحیه هرسین به بیان رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و اصلی ترین حق آنها این بود که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی افزود: امروزآنهایی که مسئولیتی دارند باید بدانند که شهدایی که در سوریه و عراق به شهادت رسیدند برای پول نرفتند حال سوال این است که چرا برخی از این مسئولین ای موضوع را مطرح می کنند مسئولین ما باید بدانند که اگر این شهدای ما نبودند آنها این پست و مقام را نداشتند.

 

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از شهدای مدافع حرم این بود که با فاصله خیلی زیادی از مرزها و خانواده خود شهید شدند و رهبر معظم انقلاب فرمودند بایستی این پیام را به گوش جوانان نسل های آینده برسانید که شهدای ما چه کردند.

 

در ادامه سرهنگ نجفی به بیان خاطراتی از عملیات مرصاد و حضور رزمندگان هرسینی در آن عملیات پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد