با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

بازدید از فعالیت های طرح هجرت 3 در شهرستان هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28476|12:31 - 1396/05/04
نسخه چاپی
بازدید از فعالیت های طرح هجرت 3 در شهرستان هرسین+تصویر
با حضور فرمانده سپاه، فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان از فعالیت های انجام گرفته طرح هجرت 3 در هرسین بازدید صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور فرمانده سپاه، فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان از فعالیت های انجام گرفته طرح هجرت 3 در هرسین بازدید صورت گرفت.

 

سنگ سفیدی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان هرسین در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طی اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و بازسازی و مرمت مدارس با حضور 120نفر از دانش اموزان دختر و پسر در قالب حلقات صالحین و در دوره ای ده روزه انجام می شود.

 

وی افزود: در این طرح در حال حاضر 50نفر از دانش آموزان در قالب یک اردوی 10روزه و در مجموع 500روز کاری فعالیت داشته اند که سه مدرسه در این راستا کار رنگ آمیزی، زیباسازی، و تعمیر آن انجام شده است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان تصریح کرد: در طرح هجرت 3 علاوه بر کار در مدارس فعالیت های فرهنگی از جمله تشکیل حلقات تربیتی و معرفتی، حضور در اماکن مذهبی، دیدار با خانوداه معظم شهدا، فعایت های ورزشی در پایگاه ها و مدارس انجام می شود.