مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین :

فاز دوم به صورت کاملاً طبیعی اجرا شود/اگر به مشکل مالی برخورد نکنیم فاز دوم 4ماهه تکمیل می شود

سرویس: گردشگريکد خبر: 28429|12:46 - 1396/04/22
نسخه چاپی
 فاز دوم به صورت کاملاً طبیعی اجرا شود/اگر به مشکل مالی برخورد نکنیم فاز دوم 4ماهه تکمیل می شود
مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین و پیمانکار پروژه گفت: فاز دوم پروژه حدود 5هزار متر است که قرار بر این است بطور کاملاً طبیعی اجرا شود و هیچ نمودی از مدرنیه در آن دیده نشود.

کیوان رفعتی مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید(سراب) هرسین و پیمانکار پروژهدر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهدر خصوص روند اجرایی این پروژه اظهار داشت:  فاز دوم پروژه حدود 5هزار متر است که قرار بر این است بطور کاملاً طبیعی اجرا شود و هیچ نمودی از مدرنیه در آن دیده نشود همانند حالتی که سالهای گذشته قدمت این مجموعه ایجاب می کند به همان صورت باشد.

 

وی افزود: نوشته هایی که روی صخره ها و اماکن تاریخی این مجموعه قبلا ایجاد شده است به شکل تخصصی و با مواد مخصوص و با حضور کارشناسان میراث باید پاک شود و همینطور در نظر داریم که حوزه سنگی را بصورت کامل از دل خاک و سیمان اطراف آن بیرون بکشیم.

 

مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید خاطرنشان کرد: فضای چمن پارک بخش دوم کار هست که آن هم متناسب با قسمت بالایی و به صورت سنتی اجرا می شود و پله ها در ان به صورت سنتی و خشکه چین کار می شود و مبلمان آن کاملاً سنگی و سنتی است و به صورت تفکیکی از مدرنیته و سنتی کار میشود که با قسمت بالایی پارک همخوانی داشته باشد.

 

رفعتی در ادامه اظهار داشت: قسمت بالایی و اصلی پارک که بیشتر آثار در آنجا قرار دارد حصار کشی می شود و بقیه آثار موجود در پارک به آنجا منتقل می شوند و به صورت یک قسمت مجزا در می آید که هیچگونه مکانی جهت طبخ غذا و استراحت در آنجا ایجاد نمی شود و فقط حالت بازدید دارد.

 

وی افزود: اگر پروژه از لحاظ مالی به مشکل برخورد نکند و مسئولین همکاری لازم را داشته باشند نهایتاً سعی می کنیم تا 4ماه آینده این 5هزار متر تحویل داده شود.

 

مدیر اجرایی پروژه ساماندهی پارک توحید تأکید کرد: طرح کلی پروژه هنوز آماده نیست اما قسمت 5هزار متر به صورت بنر آماده شده است که در محوطه نصب می شود و این به دلیل درخواست های مکرر مردم است که برای بازدید در داخل پارک گذاشته می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد