فرمانده انتظامی شهرستان خبرداد:

كشف زمين خواري 500 میلیون ريالي در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28409|16:34 - 1396/04/17
نسخه چاپی
كشف زمين خواري 500 میلیون ريالي در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگيري فردي خبر داد که بيش از 12 هزار متر مربع از اراضي ملي را به ارزش 500 میلیون ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود.

 سرهنگ " همتعلی شکری "در گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با تحقيق و بررسي هاي انجام شده توسط ماموران پرونده، مشخص شد زميني به مساحت بيش از 12 هزار مترمربع از اراضي ملي و دولتي به ارزش 500 میلیون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني در یکی از روستاهای توابع مورد تصرف قرار گرفته است.

 

اين مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد و وی به جرم خود مبنی بر تصرف غیر قانونی از اراضی ملی اعتراف کرد، لذا در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ شکری در پایان از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.