جلسه شورای اداری در هرسین برگزار شد/

شاه آبادی : از هرگونه سرمايه گذاري منجر به اشتغالزايي يا فعالسازي واحدهاي توليدي راكد استقبال ميكنيم/ حجت الاسلام باقری: از تلاش های سپاه در محله ده بالا تشکر می کنیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28407|15:55 - 1396/04/17
نسخه چاپی
شاه آبادی : از هرگونه سرمايه گذاري منجر به اشتغالزايي يا فعالسازي واحدهاي توليدي راكد استقبال ميكنيم/ حجت الاسلام باقری: از تلاش های سپاه در محله ده بالا تشکر می کنیم
جلسه شوراي اداري شهرستان هرسين صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و روساي ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه شوراي اداري شهرستان هرسين صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و روساي ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان برگزار شد.

 

در ابتداي اين جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين با ارائه گزارشي از روند اجراي پروژه هاي عمراني طي سخناني اظهار داشت : در سال گذشته با همكاري كميته پيگيري پروژه هاي عمراني و دبيرخانه كميته برنامه ريزي شهرستان طرح ها و برنامه هاي خوبي را تدارك ديديم و اولين موضوعاتي كه در اين راستا پيگيري شد بحث آب شرب ، دفع پسماندهاي جامد شهري شهرستان و پروژه هاي عمراني شهري و روستايي بود .

 

 وي بر اطلاع رساني مؤثر و مستمر از مراحل اجراي پروژه هاي عمراني براي مردم تأكيد كرد.

 

شاه آبادي همچنين از ورود سرمايه گذاران داخلي به شهرستان هرسين خبر داد و بيان داشت : از هرگونه سرمايه گذاري منجر به اشتغالزايي يا فعالسازي واحدهاي توليدي راكد استقبال ميكنيم و ميگوييم مسير براي ورود سرمايه گذاران به شهرستان هرسين هموار است و در راستاي روانسازي امورات اداري و تسهيل در روند سرمايه گذاري و اطمينان بخشي به آنان شرايط را مهيا كرده ايم .

 

فرماندار هرسين در بخش ديگري از سخنانش از همه دستگاههاي اجرايي خواست برنامه ها ، طرح هاي پيشنهادي و مشكلات خود را در زمينه هاي مختلف عمراني ، فرهنگي و اجتماعي به فرمانداري اعلام نمايند .

 

اميرشاه آبادي تصريح كرد : در شهرستان هرسين در حوزه هاي گاز رساني ، راهسازي ، آبرساني و ساخت مجتمع هاي آبرساني روستايي اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته و اين نشان دهنده عزم دولت تدبير و اميد در توسعه و تقويت مناطق روستايي است .

 

فرماندار هرسين با انتقاد از عملكرد منفي تعداد انگشت شماري از مسئولين و كاركنان ادارات در نحوه برخورد با مراجعه كنندگان اظهارداشت : تكريم ارباب رجوع و جلب رضايتمندي آنان از مهمترين وظائف و سرلوحه كار دستگاههاي اداري است و اقدامات آنان در زمينه رعايت حقوق شهروندي رصد مي شود و با مسئولين متخلف برخورد قانوني خواهد شد.

 

شاه آبادي در راستاي مديريت بحران و سازماندهي ضرورت ها از مسئولين ادارات خواست عدم حضور خود را در شهرستان  بصورت مكتوب و با معرفي جانشين به فرمانداري اعلام نمايند و ضمن رعايت شيوه هاي نگارشي در انجام مكاتبات اداري مراقبت هاي حراستي در حوزه اداري خود را تشديدكنند .

 

امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين بيان كرد : به منظور اجراي راهبردها و خط مشي هاي دولت مجموعه ، مصوبات ، طرح ها و برنامه هاي سفر مقام معظم رهبري در اولويت اجرا قرار دارد و در اين راستا رأس ساعت 8 صبح فردا يكشنبه مورخ 18 : 04 : 96  مجتمع فرهنگي هنري شهر هرسين با حضور جناب آقاي شاه حسيني معاونت محترم سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري و حجت الاسلام رحيم جعفري مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه كلنگ زني خواهد شد.

 

فرماندار هرسين در ادامه از شهروندان هرسيني ، مسئولين ادارات و خانواده هاي آنان خواست در برنامه هاي عمومي هفته حجاب و عفاف مخصوصاً مراسم پياده روي خانوادگي كه رأس ساعت 30 : 9 صبح روز سه شنبه مورخ 20 : 04: 96 و از محل چهارراه انقلاب ( محل تجمع ) تا پارك شهر انجام خواهد گرفت شركت فعال داشته باشند.

 

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان اظهار داشت: سالن فرهنگی که میخواهد در ورودی هرسین کلنگ زنی شود مربوط به سال 90 و از مصوبات سفر رهبری است که در سال96کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: جای بسی تأسف دارد که چرا در آنزمان انجام نشده است و از آن زمان تا به امروز ارزش هزینه اجرای آن این همه کاهش پیدا کرده و امروز مجبوریم با 2و نیم میلیارد تومان بودجه اضافی آنرا اجرایی کنیم اینها در واقع ضرری است که به بیت المال برمی گردد.

 

امام جمعه شهرستان  با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه هرسین در خصوص محله ده بالا تصریح کرد: جا دارد از تلاش های شبانه روزی سپاه و همه ادارات و ارگان هایی که سپاه را در این خصوص یاری کرده اند تشکر کنیم اما واقیت این است که در این منطقه نیاز بیشتری به حضور ارگان های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی و همچنین بهداشت و درمان و شهرداری احساس می شود.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: انتظار میرفت در جلسات برگزار شده از ظرفیت حوزه های علمیه هم استفاده میشد، ما در هرسین مشکل بدحجابی نداریم و این به برکت وجود پیشینیان بوده است و خدایی ناکرده کاری نکینم که این عفاف و حیا از بین برود و عادی بشود.

 

وی افزود ما نه در هرسین بلکه در تمام کشور هیچگونه برنامه ای در خصوص خانواده نداریم و در واقع کسی در کشور متولی امر خانواده نیست تا بنیان خانواده را حفظ کند.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهر هرسین با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه هرسین در خصوص محله ده بالا تصریح کرد: جا دارد سپاه ناحیه هرسین و  همه ادارات و ارگان هایی که سپاه را در این خصوص یاری کرده اند تشکر کنیم اما واقعیت این است که در این منطقه نیاز بیشتری به حضور ارگان های حمایتی همچون کمیته امداد حضرت امام (ره) ، بهزیستی و همچنین بهداشت و درمان و شهرداری احساس می شود.

 

حجت الاسلام باقري در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: ما در هرسین مشکل بدحجابی نداریم و این به برکت وجود پیشینیان بوده است و خدایی ناکرده کاری نکینم که این عفاف و حیا از بین برود و عادی بشود.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در ادامه این جلسه ضمن تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در محله ده بالا توسط سپاه از همکاری تمامی ادارات و ارگان های شهرستان در بحث اقدامات صورت گرفته در این محله تشکر کرد.

 

وی در ادامه به موضوع هفته عفاف و حجاب در شهرستان اشاره کرد و افزود: در این راستا برنامه های خوبی در دست انجام است که از آنجمله می توان به دیدار با امام جمعه شهرستان و غبارروبی مزار شهدا،  پیاده روی خانوادگی، تقدیر از بانوان محجبه ادارت سطح شهر و برگزاری همایش هایی در این خصوص اشاره کرد.