امام جمعه شهرستان هرسین :

خدمات قرارگاه جواد الائمه (ع)سپاه ناحیه هرسین ارزنده و مصداق باقیات و صالحات است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28387|15:06 - 1396/04/12
نسخه چاپی
خدمات قرارگاه جواد الائمه (ع)سپاه ناحیه هرسین ارزنده و مصداق باقیات و صالحات است
امام جمعه شهرستان هرسین در بازدید از اقدامات صورت گرفته در محله ده بالا گفت: خدمات قرارگاه جواد الائمه (ع)سپاه ناحیه هرسین ارزنده و مصداق باقیات و صالحات است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه  شهرستان هرسین صبح امروز در بازدید از فعالیت های قرارگاه در محله ده بالا مجموعه فعالیت های صورت گرفته سپاه در این محله را بسیار ارزنده و تاثیر گداز دانست و آن را مصداق بارز باقیات و صالحات دانست .

 

ایشان در این بازدید رفع مشکل راه ارتباطی محله و تعریض کوچه و جدول کشی و رسیدگی به محرومین و تعمیر و بازسازی منازل افراد نیازمند وپیشگیری و برخورد با آسیب های اجتماعی را کاری خیر و ضرورتی انکار ناپذیر برای رشد و توسعه این محله  دانست و افزود کار وقتی برای رضای خدا باشد قطعا  شدنی است و میشود و اعتماد مردم به شما خود گواه بر این مطلب است .

 

امام جمعه شهرستان  بستر های لازم برای توسعه این محله را خوب دید  و خواستار برخورد قاطع  دستگاه های  مسئول قضایی و انتظامی  با فروشندگان مواد مخدر در این محله شد.

 

حجت  الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: افرادی که علنا اقدام به نقض قانون و قتل و عام جوانان و از هم پاشیدن خانواده ها میکنند چرا باید در محله و شهر آزادانه جولان دهند مردم که با تجمع و راهپیمایی و امضاء  طومار صدایشان رابه گوش مسئولین رساندند این عزیزان منتظر چه هستند

 

ایشان افزود:  برخورد با فروشنده مواد مخدر باید در راس اولویت این دستگاه ها باشد در این رکود بازار و نبود درآمد اگر با این افراد برخورد نشود جوانان به سمت این کار خلاف شرع و قانون کشیده می شوند و دودش به چشم مردم و مسئولین خواهد  رفت .