بازدید رئیس آموزش و پرورش هرسین از پایگاه سنجش سلامت کلاس اول/

الماسی فرد: سنجش سلامت با هدف شناسایی دانش آموزان نیازمند و در جهت ارتقای آموزش بهتر انجام می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28367|12:27 - 1396/04/06
نسخه چاپی
الماسی فرد: سنجش سلامت با هدف شناسایی دانش آموزان نیازمند و در جهت ارتقای آموزش بهتر  انجام می‌شود
مدیر آموزش وپرورش شهرستان هرسین از پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها بازید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور علی الماسی فرد رئیس آموزش و پرورش هرسین  وکارشناس ابتدائی این مدیریت در  از پایگاه سنجش سلامت کلاس اول بازدید بعمل آمد.

 

علی الماسی فرد  در حاشیه این بازدید گفت: سنجش سلامت با هدف شناسایی دانش آموزان نیازمند حمایت و عواملی که به آموزش بهتر کمک می‌کند انجام می‌شود.

 

وی باتشکر از تلاش ها ودقت نظر عوامل پایگاه افزود : طرح سنجش سلامت هر سال در تابستان اجرا می‌شود و براساس نیاز شهرستان تا پایان مرداد و شهریور ادامه دارد.

 

رئیس آموزش و پرورش هرسین با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها بحث سنجش آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نباید در این زمینه نگران باشند و اگر دانش آموز به سنجش تخصصی نیاز داشته باشد زمان و تاریخ مراجعه به خانواده اعلام می‌شود و این بدان معنی نیست که دانش آموز حتما مشکلی دارد، چرا که در تست‌های غربالگری برخی افراد مشکوک به مشکل هستند. مثلا نیاز به عینک دارند، یا پرده گوش آنها ملتهب است که با درمان چند هفته‌ای مشکل حل خواهد شد.

 

الماسی فرد اظهار داشت :اگر بعد از سنجش تخصصی تعیین شود که دانش‌آموز باید در مدارس ویژه تحصیل کند، به مدارس استثنائی  معرفی می‌شوند و کار ثبت نام آنها در این مدارس انجام خواهد شد.

 

در ادامه مدیر پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی ها ضمن بیان گزارشی از روند اجرای طرح سنجش در این مرکز، مهمترین مشکلات رابرای بررسی دقیق تر این طرح بیان وابراز امیدواری کرد که با حمایت های مدیریت آموزش وپرورش برای رفع آنها  اقدام شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد