به همت قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه هرسین برگزار شد/

مراسم جشن عید سعید فطر در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28366|11:03 - 1396/04/06
نسخه چاپی
مراسم جشن عید سعید فطر در هرسین
مراسم جشن عید سعید فطر با حضور گسترده اهالی ده بالا در هرسین و به همت قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، احمدوند دبیر قرارگاه در حاشیه این مراسم  ضمن تبریک عید سعید فطر و عرض خیر مقدم ، برگزاری این گونه مراسمات را در راستای برنامه های فرهنگی قرارگاه جوادالائمه دانست و گزارشی از اقدامات صورت گرفته سپاه در این محله ارائه داد.

 

وی احداث راه ارتباطی ،خدمات درمانی رایگان به بیش از 500نفر ،اصلاح وضعیت شبکه روشنایی محله،برنامه های قرآنی و فرهنگی،محرومیت زدایی ،تعمیر و بازسازی بیش از 20منزل افراد نیازمند،توزیع بیش از 150سید غذایی در بین نیازمندان و پیگیری مطالبات مردم را از جمله برنامه هایی دانست که باعث همراهی و رضایتمندی مردم از اقدامات این قرارگاه شده است.

 

دبیر قرارگاه جوادالائمه ع سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  در گام دوم بحث درمان رایگان معتادین را در دستور کار قرار داده ایم که استقبال خوب بوده و همه این کارها موقعی به نتیجه میرسد که با  شبکه توزیع مواد مخدر در محله  برخورد جدی صورت گیرد.

 

احمدوند در ادامه اظهار داشت: البته مردم در این راه خودشان پیشگام شده اند و با امضای طومار و راهپیمایی و تجمع در درب منزل فروشندگان عرصه را بر این افراد تنگ کرده اند .و ما نیز .پیگیر ارشاد و برخورد با فروشندگان خواهیم بود .

 

انجام نمایش توسط گروه های طنز متناسب با برنامه اهداء جوایز  به 20نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.