به مناسبت هفته قوه قضائيه صورت گرفت/

دیدار جمعي از مسئولين با خانواده هاي معظم شهدا در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28358|14:59 - 1396/04/03
نسخه چاپی
دیدار جمعي از مسئولين با خانواده هاي معظم شهدا در هرسین+تصویر
به مناسبت هفته قوه قضائيه جمعي از مسئولين با خانواده هاي معظم شهيد صالح وهابي ، شهيد اكبر قادري و شهيد فرزاد زارعي در شهرستان هرسين ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، به مناسبت هفته قوه قضائيه جمعي از مسئولين با خانواده هاي معظم شهيد صالح وهابي ، شهيد اكبر قادري و شهيد فرزاد زارعي در شهرستان هرسين ديدار و گفتگو كردند.

 

در اين مراسم امام جمعه ، فرماندار ، دادستان ، رئيس دادگستري ، فرمانده سپاه ناحيه هرسين ، فرمانده نيروي انتظامي و تعدادي از كاركنان اداره دادگستري حضور داشتند.

 

در جريان اين بازديد امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين با گراميداشت ياد و خاطره شهداء از رسيدگي به امور خانواده هاي معظم شهداء بعنوان يك افتخار بزرگ براي مسئولين ياد كرد و اظهار داشت : خانواده هاي شهداء سرمايه هاي معنوي و پشتوانه هاي انقلاب و حاميان هميشه در صحنه جمهوري اسلامي هستند.

 

شاه آبادي افزود : خانواده هاي معظم شهداء ميراث داران انقلابند و صبر ، استقامت و بصيرت از شاخصه هاي اين خانواده هاي بزرگوار است .

 

در ادامه علي محمد محمدي رئيس دادگستري هرسين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي قوه قضائيه و شهيد بهشتي طي سخناني با تجليل از صبر ، ايثار و فداكاريهاي خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران بر خدمت رساني ، دلجويي و سپاسگزاري از آن بعنوان يك تكليف تأكيد كرد.

 

محمدي در پايان بر ديدار هاي اثربخش و مؤثر با خانواده هاي معظم شهداء تأكيد كرد .